هلو سامر

بالاخره تموم شددد

سال دهم 

سالی که نصف کلاس آنلاینای صبو خواب بودم XD

ولی با خوبی و خوشی گذشت و من خوشحالم بالاخره به تابستونم رسیدم 

البته هنوز بهاره ولی ما فاکتور میگیریم این موضوع رو 

قرار دوباره اینجا پلاس باشم و بهتون قول میدم قراره نظرات منو تو تک تک پستاتون ببینین D:

نمیدونم چجوری ولی فردا قراره کارنامه بدن اونم در صورتی که امروز تازه اخریش بود...ولی به هر صورت فردام کارنامس و فقط کافیه بالای 19 باشم تا کل تابستون شب تا صب برم خیابونو لیس بزنم. منی که عاشق اتاقمم میخوام این تابستون پا به خیابان بگذارم XD

خلاصه که اره اومدم خودم خالی کنم و شاید اگر کامنت بدادین باهاتون حرف بزنم همین

اگر تمایل داشتین از امروزتون باشین خوشحال میشم گوش بدم به حرفاتون 

  • Tree tanbal 🦥🥥

هوهوهووووو چقدر خدببب

خیلییی خوببب
تابستون زیباست ترنم زییبباااXDD

XD

 جونننننزززز

حالا میخواب چطوری بگذرونیش ؟

بیرون 
فیلم و سریال 
کتاب
بازییی

خیلی هم عالییXD

اگر خدا بخواد دوباره کلاسامم ثبت نام میکنم 
تو چطوری میگذرونی

جونززز خوبههه

سریال سریال سریال ... این وسط شاید ویالون و تیزاندازی

نایسسس
تیراندازی با تفنگ ؟

 

اریی میخوام ثبت نام کنم *-*

منم دوباره احتمالا تنیس و تیرکمون بازگردم 
دو ساله نرفتم یه حسایی میگه قراره گند بزنم ولی نمیخوام باور کنم XD

جوننننن

نه بابااا گند نمیزنیی

شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ , ۱۴:۴۰ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

جوننننننننن

بسی هم گوددددد

 

بسیار بسیار گود
شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ , ۱۴:۴۴ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

همچناننن بسیارررر گودددد

شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ , ۱۵:۳۳ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

تابستون من از پس فردا شروع میشه... تازه اخرین امتحانمم ریاضیه =)

برا منم شیمی بود
برا تو و شوکو 30 ام تموم میشه خیلی عذابه جدی 
شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ , ۱۵:۴۵ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

این شوکوی بچم نیست نمیگه دلتنگش میشیم...

اره محوه تو بیان 
بریزیم سرش بیاد دوباره 

عام...................های........<:

سلااااامممممم

خوبی؟

من خوبم 
تو چطوری
کجا بودی

خوب بمونی

منم خوبم

دیگه عین قبل زیاد نمیام بیان

هفته ای یه بار شاید؟ 

مرسی
خوب بمون 
اره برا همین خوشحال شدم کامنت دادی خیلی وقت بود نیومده بودی

حوصله هیچیو ندارم این چند وقت اصن

منم یه مدت این طوری بودم درک میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan