tari in the building

سلام به همگی. چند وقتی هست که میخواستم یه پستی بزارم ولی چون لبتاپ خراب بود و دو هفته منتظر بودم تا قطعه مورد نیازش پیدا بشه و درست شه نمیتونستم ولی خب دیروز بالاخره درست شد و من الان با آرامش خالص اینجام و اومدم که یکم...حرف بزنیم ؟

حقیقتا اون موقع هم که میخواستم پست بزارم و لب تاپ سالم بود نمیدونستم چی بزارم و الانم همچنان نمیدونم ولی دیگه گفتم بیام حداقل دو کلمه بگم بعد گورمو گم کنم. دارم فکر میکنم با این شروع کنم که نظرتون درباره قالب جدید چیه ؟ D: 

قبل اینکه لب تاپ صداهای جدید بده و داغون بشه قالبو زدم ولی خب همون طور که گفتم فرصت نشد رونمایی کنم.

و اما پروموت های این دو هفته : 1) بلوهیون این جمعه فصل دومش آپ میشه و همون طور که میدونین از علت های زندگی من این فیکه در نتیچه حمایت کنین XD.توی وب هستی تو موضوعات یه بخش بهشت آبی هست اونجا برین

2) پرسون تو این مدت کامبک داده در نتیجه به این پست کامبک هم عشق بورزین 

3) منگاتا هم کامبک داده و در نتیجه آره...اینجارم حمایت کنین D:

اینم از پروموتا. چیز خاص زیادی نداشتم بگم ولی دلم نیومد اینجا انقد خالی باشه...و اینکه الان که با لبتاپ اومدم دوباره خیلی راحت تر متونم تو بیان باشم و کامنت بدم در نتیجه بیشتر توی وباتون ازم مشاهده خواهید کرد و اینکه همین. امیدوارم روز خوبی رو بگذرونین.

بای بای~

  • Tree tanbal 🦥🥥

هایی

خوبیی؟

هلوو
خوبم تو چطوری

 

همیشه خوب باشید

منم خوبمممم

چی خیبرااا؟

توام همین طوررر
هیچی برگشتم به دنیای زیبای لبتاپ داشتن و از پوسیدگی نجات پیدا کردم 

کیو دیدین به خوبی من پروموت کنه 

 

به بههه

@-@
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۱:۳۹ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

به بهههههههه

ترنم خانممممممممممم

خوبی؟

به بههه
سلااممم
بلی بلی خوبم 
تو چطوری
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۱:۴۷ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

خوب بمانیی ^3^

منم خوبم ممنان D;

چیکارا میکنی؟ تابستون خوش میگذره؟

مرسیی
خداروشکر
توام خوب بمان 
من که هیچی با سریال و کتاب میگذرونم که بعدش از دوم مردادم برم مدرسه 
تو چطور چیکارا میکنی
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۲:۲۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

پروموت هفتهxD

کیف کن هستی کیف کنXDD
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۲:۵۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

پروموتو خیلی دوست داشتمxDD

سلطان پروموت اینچا نشسته XDD
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۳:۰۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

thnxxxxxx

مدرسه؟ @-@ چرا از مرداد؟؟

من که سرم با کارای وب ایکس دینری شلوغه و رسما پاره گشتم

و هی میخوام بشینم انیمه و کیدراما ببینم نمیشه .-.

ترم تابستونی و بدبختیاش 
وای وبو میدی من میخواممم
من برعکس 6 7 تا سریال این مدت تموم کردم 
البته که امریکایی همشون جال کیدراما نداشتم این چن وقت 
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۳:۱۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

قالبم خیلی قشنگه..قطار میخوامT^T

مرسییی
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۳:۴۲ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

وای.... TT

بیفرمایینننن (استریم ام وی که چند دقیقه پیش اومد هم فراموش نشود لطفا D;)

خوش بحالتتتت

من حتی حوصله انیمه دیدنم ندارم

کیدراما و سریالای آمریکایی پیش کش XD

پشمام موزیک ویدیو جدید اومد؟
وای من برم ببینمممم
منم ولی حوصله سریال امریکایی خیلی زیاد پیدا کردم این چن وقت XD
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۴:۱۴ خوشمزه اونی پونیو *-*

گودییی؟*-*

بسیار عالیم 
تو گودی؟
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۴:۲۵ خوشمزه اونی پونیو *-*

همیشه باشی🥺

منم خوفمممم

چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۴:۳۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

بلی بلی

امروز کامبکشون بود:")

برو بروTT

یکم از حوصلتو بهم قرض میدیXD؟

وای خیییلیی خوب بود 
خیلی منتظر کامبک بودم 
آفکورس بیا 50 50 تقسیم کنیم XD
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۶:۲۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

قفلی جدیدم..........

منمممTT

تنکسسس XDDDDDDDDDDDD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan