when the tanbal is banana

خب دیر وقته نیست ؟ با این حال موقعی که ستاره هامو خاموش میکردم چشمم به وب ترنم خورد و چون از پستش مدتی میگذشت به نظرم خیلی پایین بود و اگه بخوام روراست باشم بدون دلیل خاصی فقط حس بدی بهم داد TT پس من اینجام چون اینکه وبش اون پایین بود خیلی ناراحتم میکرددد .. به علاوه یه گشتی هم تو وبش زدم و خب پست هایی که قبلا اینجا میذاشتم رو خوندم و به نظرم خیلی سوییت اومد..حیف بود دیگه کرم نریزم مگه نه؟ ;) به هر حال درسته که بزرگ میشیم اما هنوز همون ادمای قبلیم پس با تمام شیطنتی که پشت این پست بود امیدوارم اروم بخوابید TT و امیدوارم تری بیشتر پست بذاره..موز نباش :| همین ^^

+ گرامر عنوان رو کاری نداشته باشید به خاطر اینه که دارم when the weather is fine  رو ریواچ میکنم و فقط میخواستم بهش اشاره کنم ^^

++ به نصیحت عکس پست گوش فرا دهید..اما حقیقتا بدون میم های من چطور ادمه میدادید ؟ 

  • Parsoon :]

بیاید روراست باشیم دلتون برام تنگ شده بود ^^ میدونم ^^

^^ بقیه که هیچی حتی خودمم دلتنگت بودم...

فقط نمیخوام پست به این زیبایی رو ایگنور کنم-

TT آخی هانولللل‌..اونقدرا که زیبا نیست اما هردفعه همینومیگی میدونستی؟ TT خیلی نازه این موضوع TT

جدی هر سری همینو میگم؟"-"...شاید چون حقیقتو میگم فقط-

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۰۱ , ۱۵:۳۴ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

لیکس...XDDDDD

 

عه اینجا وب منه XDDD

حقیقتا تا وقتی به اون بخشی که میگه حیف بود دیگه کرم نریزم نرسیدم نفهمیدم وب خودمه 

سوالی کوچیک

این وبه کیه ؟

من من کله گنده 

عههه ترنممممممممممم اونیییییییییییییییییییییییی

-حافظه = ماهی

خوبیییی؟

عیب نداره منم ماهیم XD
اره من خوبم تو خوبی 

حیحXDDD

خوب بمونیی شکرررر

منم خوبمم 

خوبه خوبه 
اا راستی برا اینکه یه وقت قاطی نکنی
این پسته رو پرسون گذاشته 

اوگی اوگی

چ خبر؟ چیکارا میکنیی؟

هیچی دیشب که داشتم بازی میکردم 
الانم یکم دارم میچرخم اینور اونور بعدش باید بشینم پای درس 
تو چطور چیکارا میکردی این مدت 

اووو

من.. سریال میدیدم فقط XD

خوش به حالت حقیقتا 
من میخوام ولی تو عذاب وجدان درس نخوندن میمونم

من اول تعطیلات دوره کردم کلییی دیگه همه یادم موند /=

فکر کنم نصف  بیشتر فیلم و سریالای 2022 تا 2020 رو دیدم

مام ک مدرسه سرویس میکنه هئی
خوبه خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan