روزانه nام

مثل همیشه سلام D:

داشتم وبو تمیز میکردم و یسری چرت و پرتا رو پاک میکردم که فهمیدم اخرین پستم برای ماه قبل بوده و از اونجایی که قبلش پست پرسونو خونده بودم که میگفت بیشتر پست بزار گفتم بیام اعلام زنده بودن بکنم و یکم از ماه گذشته بگم (اگر آلزایمر گذاشته باشه چیزی یادم بمونه) و بعدم برم تا دفعه بعدی. خب از وقتی که مدارس تعطیل شدن که میشه نزدیکای همون یه ماه پیش من چیکار کردم؟ صادقانه با تمام وجودم بازی کردم چون میدونم مهر دیگه نمیتونم صبح تا شبو بشینم پای بازی. وقتی میگم با تموم وجود یعنی از یکی دو ساعت بعد اینکه چشمامو باز میکنم تا یک ساعت قبل خوابیدن پشت لب تاپ درحال بازیم. و قطعا که به خاطرش همین الان که دارم این پستو مینویسم با سوزش لعنتی گردن مواجه هستم XD. ولی خب تا مهره دیگه همین الانشم باید کمترش بکنم که قبل شروع مدارس این 9 روزو درسایی که تابستون یاد دادن دوره کنم. از چیزای دیگه که این تابستون خودمو باهاش مشغول کردم فیلم و سریال بود که اون برمیگرده به ماهای اول تابستون که پرونده شیش هفتا سریال آمریکایی درازو بستم *عینک افتخار به چشم میزند*.

چیز دیگه ای که میتونم دربارش حرف بزنم اینکه چند وقت پیش فایل مربوط به خاطرات پارسالم رو پیدا کردم. فایل خیلی پر محتوایی نبود و ادامش ندادم چون هی یادم میرفت بنویسم توش ولی همون چنتایی هم که نوشته بودمو نشستم خوندم و با روزی مواجه شدم که اینجا رو زدم. دنگ و فنگ قالب زدن و کال های متعدد با هستی و پرسون فقط برای اینکه یاد بگیرم چه غلطی باید بکنم XD. و حالا منو میبینین که هروقت حوصلش سر میره و واقعا کاری برای انجام دادن نداره پا میشه میره قالب میزنه. 

در این میان بگم که چون درباره کتاب حرف نزدم فکر نکنین نمیخونم ، زندگی من به کتاب بستس XD. این هفته نشستم کتاب ربکا رو خوندم (هنوز 100 صفحه ازش مونده) و باید بگم سبکی که نویسنده ازش استفاده کرده رو خیییلییی دوست داشتم. این طوریه که ما داریم کل داستان رو از چشم یه دختری میخونیم و داستان باید کاملا درباره اون باشه ولی به جاش نویسنده تو کل کتاب حتی یک بارم اسم اون دختر رو نگفته و به جاش اسم کتاب ربکاست. کسی که دختری که ما از دیدش داستان رو میخونیم دائم درحال فکر کردن بهش ، مقایسه کارهاش و رفتار های خودش و ارتباط دادن ربکا با اطرافیانشه. و خب چیز جدید و قشنگی بود برام واسه همین گفتم بگمش. یه اشاره ریزی ام به کتاب no longer human میخوام بکنم که این تابستون خریدم و خوندمش و واقعا کتاب قشنگیه و پیشنهادش میکنم. هروقت خوندین میتونین بیاین باهم دربارش حرف بزنیم من همیشه پایم.

و این بود پست ما بعد از یک ماه. فکر نمیکردم این همه بنویسم حقیقتا فکر میکردم نهایتا 5 خط بیشتر نشه ولی خب بیشتر شد و این خوبه چون نشون میده اونقدرام آلزایمر ندارم. اگر تمایل دارین بیاین زیر همین پست بحرفیم. البته که استعداد زیادی توی ادامه دادن بحثا ندارم ولی خب چون چند وقت نبودم میخوام تلاش کنم D:

  • Tree tanbal 🦥🥥

به به 

سلامی مجدد 

حالت؟

به به
درود 
من که خوب 
تو چطوری

یوو تری*-*

چه بازی ای میکنی؟"^"

هیی
نمیدونم شنیدی یا نه ولی اسمش league of legends
همونی که انیمیشین arcane از روش ساختن

سلااام+_+ دوست منم ربکا رو خونده ولی بهم میگه که بعد هفتصد صفحه با یه پایان باز مواجه خواهم شد ، سووو من اصلا رقوت نکردم که بخونمش 😂

وسطای کتاب که بودم خیلی وسوسه شدم برم ببینم اخر کتاب چی میشه ولی گفتم بزار تا تهش بخونم آدموارXD
الان که میگی پایان باز داره بیشتر وسوسه شدم 
امیدوارم اونقدارم باز نباشه چون مسیرش خیلی خوب بوده پایانشم به نسبت اوکی باشه از زندگی راضی میشم

خوبم میسی 

شخصی بود قول داده بود بیشتر فعالیت کنه...شما میشناسینش ؟ *-*

اون شخص یه بنده خداییه که نگم برات XD
هی میخواد فعالیت کنه ها ولی هی میمونه چی بیاد بگه 

فکر می‌کنم ربکا معشوقه ی قبلیِ همسرشه درسته؟ یا نیست؟

بلی بلی خود خودشه 

نمیدونم والا اسمش که ترنم بود 😂😂 

من دلم تنگ میشه بعد تو نمیدونی چی بگی ؟😶

به خدا که زندگی نامرده تو چیز گفتن استعداد ندارمXD
ولی اوکی میام اگر اینجا نشد وب خودت میام سر میزنم 🤝

پشمام باورم نمیشه پست گذاشتی

خودمم باورم نمشه XD

من زنده شدم، شکیب میخواد پست بذاره، تو پست گذاشتی، قیامت نزدیک است دوستانxD

هستی خودتو آماده کن امام زمان قراره ظهور کنه 

روزمرگی بزار چالش بزار 😶 

خوفه 😶😶

روزمرگی باید برا یه تایمایی بزارم که انقد یک نواخت نباشه اوضام ک احتمالا از مهر میتونم سرش روزانه بیشتر بزارم 
چالش ایده خوبی بود. بچه ها چالش جدید چیا میزارن مام بشرکتیم 
دومیه خفن میزد امتحانش میکنم چن روز آینده رو 

شنیدم...؟TT بچ از ارزو هامه بتونم بازیش کنم :")...

به خدا که انقد به همه گفتم بریزین بازی کنیم نمیدونی :")
ولی واقعا اگر تونستی بیا بریم 
من خودم بار اول که ریختم خوشم نمیومد ولی الان همون طور ک میبینی معتادم 
الانم دارم تو یوتیوب سینمایی های کاراکتراشو نگا میکنم 
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۰۱ , ۱۴:۰۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

عه سلامD:

ربکا رو از چه انتشاراتی داری؟ افق؟"^"

هایی
اره از افق گرفتم 
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۰۱ , ۱۴:۱۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

و این بازیه... لیگ اف لجند، فیلتره نه؟:"

فیلتر هست ولی یه برنامه جدا داره اسمش taklol عه اونو روشن کنی میتونی بری توش 
فقط اینکه نسخه گوشی و لب تاپ داره که لب تاپ اصلیشه برا همین اگر روزی روزگاری خواستی بازیش کنی لب تاپیه رو بریز

خوبی اونیی؟

بلییی
 اا راستی امروز میخوام بشینم اون سریاله رو شرو کنم بعدش دیدم میام عر بزنیم XD
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۰۱ , ۱۴:۱۸ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اوکی مرسی*-*

تری من آمادگی ظهور ندارم..اونهمه جنسی که خریدیم جاساز کردیم چی..باید سریع بفروشیمشون تا قبل از آغاز صلحxD

اره هستی سرمایه گذاری زیادی کردیم روش تا بدبخت نشدیم بفروشیم بره XD

خوب بمونییی

اوکییییییXD

اگه خوندیش پس...بنظرت منم میتونم کتاب no longer human رو بخونم؟خیلی دوست دارم بخونمش ولی بنظرم ممکنه نفهممش:"

ببین یسری جمله هاش این طوریه ک انقد توصیف و تشبیه ای اینا داره باید یه دو سه بار ادم بخونه من خودم همین بودمXD ولی چرا ک نه

باورم نمیشه که من هنوز زنده ام..

منم همین طور
ما چطوری هنوز زنده ایم

یعنی مردم و همه ی اینا رو دارم تو برزخ میبینم؟ 

شاید
شایدم ن

این نمیتونه واقعی باشه...

You are dreaming 

پیشی ای که توی عکس پست میبینید دوست جدیدمه.

🤝

XD خوشحالم که اسپویل نکردی ربکا رو...^^

مخفی کردن پنجول های گربه ای فوق خشن و دردناک پشت خود-

داوشمی 
من اسپویلگر نیستم XD

یه جوری گفتی به حرف پرسون گوش کردم که پست بذارم انگار نه انگار حرفی که زدم دست کم برای سه هفته پیش بوده XD بعد از اون انقد ناامید بودم ازت گیو اپ کردم XD

عیب نداره مهم تاثیرشهXDD

و یه خبر بد. شنبه هم جنسای جدید قرار بود بیاد به طور خلاصه به فنا رفتیم XD

زنگ بزنیم بگیم دیرتر ظهور کنه

ولی همیشه برام جالب بود بدونم زیر تخت مامان بابای ترنم رو دقیقا چی تصور کردیم که انقد برای جنسا جا داشته XDDD

تخت غول 

اخرش به خاطر این چرت و پرتایی که میگیم یا میان خودمونو میبرن یا مامان بابای ترنم رو XD

🤝🤌

اما اون روز که بالاخره وبلاگ زدی دقیقا در همون حد خوشحال شدم که بالاخره قبول کردی کیپاپریXD ولی یه چیزای محوی از اون کالا یادمه که بخش زیادیش خندیدن بودهXD و طبق معمول حس خوب. به خدا کالامون دراگن دراگگگ( اشاره غیر مستقییم به Lovesong)

نیازمند کال هستیم
دانلود کال

خب دیگه حق مطلب رو ادا کردم حس میکنم.موفق باشی رفیق XD

یهو دیدم ۱۲ تا نظر پشکام ریخت
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۱۸:۳۶ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

یووووو ترنم این د بیلدینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

دلم برات تنگ شده بووووووووددددددددددددددددددددد

تری این د بلدینگگگگXDDD
منممممممممممم
حقیقتا فک نمیکردم کسی به تری این د بیلدینگ توجهی کرده باشهXD
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۲۳:۰۵ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

خوبیییییییی؟؟؟؟؟؟؟

من به همه چی توجه میکنمممممممممم

بلیییییییییی
ایول ایول
شنبه ۲۶ شهریور ۰۱ , ۱۸:۲۷ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

خیلیم عالیییی

همیشه خوب باشییییییس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan