چالش نوزده سوال مرینا

۱. خودت را معرفی کن.

اسم من ترنمه ملقب به تنبل درختی . در صورت داشتن حس راحتی میتونین تری صدام کنین و باور کنین فرقی نمیکنه باهم تازه آشنا شده باشیم یا نه تا وقتی خودتون راحت باشین من هم مشکلی با این موضوع ندارم D:

16 سالمه و به زودی 17 ساله میشم.

 

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

به طور کلی من آدمی هستم که اگر بخوام تو یه چیزی خوب باشم انقدر میفتم روی اون کار و براش تمرین میکنم تا به یه سطحی برسم که بتونم بگم من فلان کار رو بلدم انجام بدم. چون به هر صورت آدم بخواد برای هر چیزی تلاش و تمرین کنه میتونه به سطحی از مهارت برسه. ولی اگر بخوام به طور کلی بگم من توی ورزشای مختلف خوبم.

 

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

رنگ مورد علاقه من آبیه. هر آبی ای که سمتای روشن ترش باشه رو خوشم میاد. برای دلیلشم خب میتونم بگم همیشه از بچگی یه زیبایی ای داشت که چشمامو میگرفت. همه رنگ هارو دوست دارم ولی خب صادقانه همیشه یه شماره یکی هست.

 

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

خب همون طور که گفتم یکی لقبای من به دلایلی تنبل درختیه. و tree tanbal ترکیب انگلیسی فارسی تنبل درختیه.

 

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

قطعا انگلیس کشور شماره یکیه که میخوام بهش سفر کنم. هیچ چیزی جای وایبی که انگلیس بهم میده رو نمیگیره. بعد از اونم به ترتیب آلمان و فرانسه (وی عاشق کشورای اروپاییه).

 

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟

اگر بخوام درباره الان بگم که خب لیست بلند بالایی دارم صادقانه نمیدونم.... شاید جدید ترین چیزی که دیدم cyberpunk.

ولی اگر درباره بچگیم بخوام بگم سه تای برترم بن تن ، اسکووبیدو و لاک پشتای نینجاس.

 

۷. می‌خواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

سوال سختیه چون من هنوز دارم در رابطه با رشته دانشگام فکر میکنم. برا رشته هاش دارم تحقیق میکنم ببینم کدومشون رو اگر برم حوصلم سر نمیره و توش واقعا بهم خوش میگذره. شاید فکر کنین عجیب باشه ولی آدمیم که بهم خوش نگذره واقعا نمیتونم اون کار رو انجام بدم. ولی اگر بخوام یه فیلتری روش بندازم که خیلی گنگ در نیاد جوابم هرچیزی که مربوط به رشته تجربی باشه.

 

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

خب من از بچگی عاشق دانشگاه بودم. یه حس بزرگ بودن و این رو داره که به یه سنی رسیدی که اگر بخوای میتونی روی پای خودت وایسی. و چیز دیگه ای هم که میشه گفت چون آزادی بیشتری نسبت به مدرسه داره.

 

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

پاییز. بیخیال تصور کنین داره بارون میاد و ابر جلوی یه میزانی از نور خورشیدو گرفته و تو پشت لب تاپت رو به روی پنجره نشستی و با یه لیوان قهوه داغ داری کتاب میخونی یا با لب تاپت ور میری.....جدی عاشق وایب و تصورش نمیشین؟ این و اینکه تولدمم تو پاییزهXD.

 

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

غیرسنتی اگر بخوایم بگیم استیک و سنتی قیمه.

اما جدای اینا آدم خوش غذایی هستم و تنها چیزی که نمیخورم قارچ.

 

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

خب جدا از بحث خوش گذروندن من از خیلی چیزا به خاطر محتاط بودنم میترسم و ارتفاع اصلی ترینشه. ولی مثلا جوریه که اگر برای تفریح رفته باشیم بازی یا ورزشی بکنیم که به ارتفاع مربوطه تا وقتی امنیتم قطعی باشه مشکلی ندارم  ولی به غیر از اون ارتفاع چیز وحشتناکیه. البته اینم تازه یادم اومد بگم که اگر آدرنالین بگیرتم یهو دیدین عین گاو با کله رفتم تو دل چیزایی که میترسم ازشونXD.

 

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

دوست داشتن که همین الانشم دارم. در صورت اینکه نمیدونین یه سگ دارم اسمش لیوعه 1 سال و خورده ایشه. 

 

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

تعطیلات به خاطر بارش شدید برف و تعطیلات تابستون. اولی چون میتونی بری خودتو با برف خفه کنی و دومی به خاطر اینکه طولانی ترینشونه.

 

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.

مثلا اینکه بتونم برای داشنگام توی یکی از کشورایی که میخوام تحصیل کنم. 

هم خونه ای شدن با دوستام (نیازمند این یکی هستم واقعا چه ایران چه هرگور دیگه ای)

و خیلی چیزای دیگه که در حال حاضر مخم نمیکشه دربارشون فکر کنم.

 

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

هر لباسی که توش راحت باشم و بهم بیاد. ولی کژوال و لباسای گشاد چیزای حقی هستن.

 

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

فردی که از بچگی همیشه رویاشو داشتم. کسی که میتونه رو پای خودش وایسه و مایع افتخار خانوادش و دوستاش و از همه مهم تر خودش باشه. آینده ای که توش خوشحال و موفق باشم و کاری بکنم که واقعا دوستش داشته باشم.

 

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

+ انسان به شدت پایه ای هستم و اگر دیدین برای انجام دادن کاری پیشنهادتونو رد کردم بدونین قطعا یه دلیل منطقی ای پشتش هست

+ ایده های جالبی میتونم بهتون بدم نه برای شروع کار ولی وقتی یه چیز کمی از کارتون توی ذهنم داشته باشم ایده های خوبی برای ادامش میتونم بهتون بدم. این موردو توی این دو سال اخیر به لطف هستیو پرسون کشف کردمXD

+ عاشق (به معنای واقعی کلمه) تایپ کردنم. فرق نیمکنه موضوعش چی باشه تا وقتی با کیبورد لب تاپ یا کامپیوتر سروکار داشته باشه من عاشق تایپ کردن هستم و باقی میمونم

به خاطر حالت چشمام وقتی میخندم انگار چشمام بستس و شبیه گربه ها میشه

یه طرز نشستنی دارم که از بچگی دارم با خودم به دوش میکشمش (یه چیزی تو مایه های ال توی انمیه دث نوت) و به خاطر همین کلاس چهارم از لقبایی که داشتم کفتر چاهی بودXD

(کردیت این بخش میرسه به هستی ، به لطفش یه کوه چیز دیگه هم برای این موضوع دارم که بعدا اگر تمایل داشتین میتونم بگم)

 

۱۸. چه چیزی خوشحالت می‌کند؟

+ گشت وگذار با دوستام

+ آهنگ ، کتاب و فیلم و سریال قشنگ و تاثیرگذار

+ بازی آنلاین با دوستام

+ تحقیق با خانواده 

+ ورزش 

+ خرید کتاب و لوازم تحریر

 

۱۹. چه چیزی ناراحتت می‌کند؟

+ اینکه ببینم هیچ کاری از دستم برنمیاد

+ دروغگو خطاب بشم

+ دیدن ناراحتی کسایی که برام مهمن

+ چیزی که برام  ارزشمنده رو از دست بدم یا خراب بشه

+ دست کمم بگیرن (بیشتر عصبانی میشم تا ناراحت ولی خب یه بخش کوچیکی ازشو تشکیل میده)

+ اینکه خاطراتم با بقیه رو فراموش میکنم. این طوری که دارن از چن سال پیش خاطره تعریف میکنن ولی من هرچی فکر کنم چیزی یادم نیاد.

 

منبع

  • Tree tanbal 🦥🥥

به حق علی پست چالش گذاشتم و قرار نیست توسط فرد مشخصی به قتل برسم XD

مایل به تمایل؟ (صحبت)

وای اونی فکر کن

تو 6 ابان امسال 17 ساله میشی

من 6 ابان امسال 13 سالهTTTT

خوبی)؟

خیلی چیز قشنگیه وقتی تو یه روزییممم 
خوبم تو چطوریی

hello everyone 

my name is tari 

and i'm a Minghao simp

يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۸:۴۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

عکس پست:)))

same..........................

اوه باورم نمیشه یکی دیگه ام از اسکوبییدو خوشش بیاد...*اشک های مادرانه*

جوری که هرسری منتظر میشستم تا قسمت بعدیش از تو تلویزیون پخش بشه تا بشینم با خودم معماهاش حل کنم...

حقیقتا جزو اون انیمیشنایی که حاضرم تا اخر عمر ببینمش - یه زمانیم رفتم تا بازیشو انجام بدم و ولی متاسفانه اصلا قشنگ نبود همون اول زدمش بیرونXDD

منم منم. جذابیت خاص خودشو داره جدی 
یادمه دو سال پیش بود رفتم انیمیشن سریالیشو از اول تا اخر دیدم

اوهومممTTTTTT

بمونییی منم خوبم

چه خبرااا

هیچی سلامتی 
یه یه ساعتی نشستم پای این پستXD
الانم دارم با دوستام حرف میزنم همزمانم اینجا تو بیان میگردم 
تو چطور

اره هم معمایی هم حال هوای معمایش اونقدر پیچیده و سنگین نیست که بخواد خیلی ذهنتو درگیر خودش کنه...در حد یه درگیر ساده که بیشتر بخاطر کنجکاوی برای حل معماست"-"
منم چندوقت پیش اتفاقا نشستم همین کارو بکنم ولی خب نتونستم کامل ببینمشTT

اره خیلی فضاش خوبه. یکی از دلایلی که من الانم از ژانرای مورد علاقم معمایی جنایی هستش همین اسکوبیدوعه XD

يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۰۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

وای من یادمه فاز اسکوبی دو مون رووو

من اون دختر عینکیه بودمممم😭😭

جوری که هرچی کارتون و کتاب هست رو تو مدرسه باز سازی کردیم....

 

دوستان فکت و خاطره از تری و پرسون خواستید در خدمتم-

خیلییی معما بازیمون خوش میگذشتXDDD
یادمه برا یکی از پرونده هامون صبح زود اومدم مدرسه تو کلاس مهدکودکیامون و چنتا جای دیگه چیز میز قایم کردم بعد پاشدم پیشتون گفتم بچه ها یه نقشه پیدا کردم بریم حلش کنیم XDDD
تام گیتس و آبشاره و یه مشت چیز دیگه

هستی برای فکت ها کردیت میدمت XD

قسمت کارتونا رو صیم واقعا...

DDDDDDDDD:

جوری که این کارتونا لجندرین XD

هستی اگه بخوای ازم فکت بدی به ملت چیزای ناجورتو جهانی میکنم. کراشم داری تازه.

جوری که پرسون با کراشا تهدید میکنه XDDDDD

این واقعیت که فرست کراشم لئو توی لاکپشتای نینجا بود غیر قابل انکاره..

برا من بن تن بود ولی اونم تو لیستمه XD

XD مزایای انتی رمانتیک بودن توی اکیپ:

هئیب هئیب
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۱۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

دستگاه اثر انگشت خوان پیشرفته سه هزار منننن😭😂

استخون گوشه فقط:)))

آره دیدم بوسxD

 

 

@پرسون

از من چیز ناجور ندارین، نه به اون اندازه که من دارم، کراشمم بیشترشو میدونه😔😔

وای اون ایده خدا بودXD

يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۱۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

فرست کراش من ایوان توی فوتبال رباتی بود...پرسون یادته...؟😭😭😂😂

وای فوتبال رباتی 

باورم نمیشه یکی دیگه ام از اسکووبیدو خوشش بیاد..دو نفر توی یه روز؟ این همه خوشبختی محاله-

وقتی شانس به ادم رو میکنه

*من یک عدد کامنتم

منم یه عدد پاسخم

یه چیزایی میخواستم بگم به حول قوت الهی یادم نیست

ما دو عدد آلزایمری هستیم خوشبختم XD

اها یکیش این بود:

یعنی تلفظ تری Tari ئه؟

اهااان یعنی ترنم شده tari ؟؟؟ من فکر میکردم مثل terry ئه

بلی 
بازم بلی
جر اتفاقا شده یسری وقتا اشتباهی بقیه terry بخوننXDD

بلاخرههههه 

این فعالیت با این فاصله خوبه 😂🍻

خب دوستان قاتلو راضی نگه داشتیم فعلا در امانیم XDD
دیدی این سری حواسم بود
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۲۰:۰۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

راستی

منم میخوندم terry:)

هئیب
اگر میدونستم تا این حد ممکنه غلط به وجود بیاد زودتر انگلیسیشو مینوشتم XD

هستی یا دانسته هامونو دست کم گرفتی یا حافظه مونو ^^

نمیخوام راجب ایوان یا شدو یا هرکوفت دیگع ای بشنوم..XDDDX

خب میدونی
منو تو از نظر حافظه ای که ریدیم 
همون دانسته ها میمونه فقط

ببین ما حافظه نداریم چون نمیخوایم اگه لازم باشه چیزای زیبایی یادمون میادXD

ما اسمارتیم اسمارتتت

استیکر handshake 

بعد تازه هستی هردفعه راجب همه ی ادما همینو میگه : کراشم؟ اون همه چیو میدونه..بابام؟ اونم همه چیو میدونه اصغر دوست اکبر؟ اون که دیگه همه چیو باهام زندگی کرده اصلا XD

عه نکته ریز و قشنگی بود

هوم تو هم میگی قاتل راستشو بوگو شیطون گری هارت خوندی ؟😏😏

در تلاش برای ترجمه این کامنتم با روشای زیادی میتونم بخونمش که هرکدوم یه معنی میده متاسفانه 
هلپ میXD
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۲۰:۵۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

اون دوران ایوان و شدو به معنای واقعی کلمه دوران تباهیتمون بودن..........

داش خب من تنها کسیتونم که همه چیو یادمه-

رفتم سرچ کردم ولی چیزی دستگیرم نشد 
کدوما بودن؟

و من و تو زندگیش کردیم هستی............

ببین تری مال یه چیزی بود به اسم فوتبال رباتی XD.....

از نظر حافظه ام تکذیب نمیکنم که حافظه ی خوبی داری اما همه یه چیزاییو فراموش میکنن "-"

فوتبال رباتی یادمه ولی از طرفی یه جورایی هم یادم نیست 
اوضاع خیلی خیته

😑😐 

میگم که شیطون شدی به من میگی قاتل فقط کسایی تو بیان بهم میگن قاتل که اینو خونده باشن منظورم این بود 

عه خب 
پس کلا معنایی که کردم کنکله 
اینم میرم بخونم تا بتونم بتا تاکید بیشتری بگم قاتل 

اخه بخش اعظمش مال کلاس ششم بود که رفته بودی تو مشکل از حافظه ات نیست XD

عه خب پس ایول 
من ماهی نیستمممXDD

فک کردم اونوخوندی ۰_۰ 😂 معمولا به همین خاطر بچه ها بهم میگن قاتل😂

جر نه اتفاقا ولی الان میرم بخونم 
قاتلو سر این گفتم که سری قبلی گفتی بیشتر پست بزار 

بل 😑😑 فهمیدم😂

وایییی😂تنبل درختی؟! 😂😂😂

انقد من لقب دارم و به کلی چیز میز شباهت داده شدم XD
ولی مورد علاقه ترینم همین تنبل درختیه 
جمعه ۱۳ آبان ۰۱ , ۲۰:۲۱ کراش زن اعظمD:

میدونستید هم تو هم پرسون بشدت کراشین؟D:

 

نظر لطفته به خصوص سر خودم به شخصه D:
ولی منو پرسون که موزی بیش نیستیم رو چی کراش زدی XD
جمعه ۱۳ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۰ کراش زن اعظمD:

اول ادم جذب پروفتون میشه بعدم که تحقیق میکنه رو اخلاقاتون کراش میزنه...

تاحالا مجازی کراش نزده بودمXD

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan