a little daily

سلام به همگی. این چند وقت بهتون چطور میگذره؟

جدا از بحث اتفاقای جامعه امیدوارم مدرسه ها و به طور کل روزانه هاتون تا الان خوب بوده باشه. مثل همیشه درحال گشت و گذار تو بیان بودم و الانم راهم به اینجا ختم شده. گفتم بیام یه چنتا چیز بگم و حالی بپرسم و بعدم برم تا دفعه بعدی. تو دومین هفته مهر هستیم و من دیروز اخرین امتحانی که مربوط به درسای ترم تابستون بودو دادم و الانم با خیال راحت بدون مشغولیت فکری که به اون موارد مربوط باشه هم زمان با گوش دادن به البوم قلعه متحرک آقای هاول براتون تایپ میکنم. امروز صبح اخرین کتاب از مجموعه ای که از 4 سال پیش درحال خریدنش بودمو تموم کردم و باید بگم حس قشنگی داشت و متوجه شدم من واقعا با یسری از کتابام زندگی کردم. درست مثل سریالایی میمونه که قسمتای زیادی دارن. تو فصل اول قسمت اول رو چند سال پیش برای بار اول نگاه کردی و چند سال بعد وقتی بالاخره فصل پایانی میاد و قسمت آخرش رو تماشا میکنی درکنار حس قشنگی که برای پایان سریال بهت دست میده یاد روز اول و بچگی ای میفتی که تماشاش کردی. و این حس ها واقعا قشنگن چه برای کتاب مجموعه ای باشه چه سریال (یه دلیل دیگه برای اینکه از سریالایی که طولانیه متنفر نباشیمXD).

این مدت که نتا قطع بوده خوشبختانه وی پی ان گوگل من روشن میشد و برای همین با لب تاپ دائم درحال دیدن ویدیو های یوتیوب بودم و نهایت استفاده رو میبردم. ویدیو هایی که دیدم بیشترش مربوط به اینایی بود که کتاب معرفی میکردن برای خوندن و سر همین ویدیو ها من یه لیست بلند زیبای دیگه برای خرید کتاب نوشتم و الان فقط منتظر یه فرصتم که برم و بخرمشون.

از بین کتابای این لیستمم هم میخوام کتابی که خیلی توجهم رو جلب کردو بهتون معرفی کنم شاید خوشتون اومد.

اسمش a little life نوشته Hanya Yanagihara هستش و وقتی که داشت یکم درباره اینکه چجور کتابیه توضیح میداد خیلی جذبش شدم و پیشنهادش میکنم. خودش که میگفت تو لیست کتاباییه که آرزو داشتم حافظم رو از دست میدادم تا دوباره بتونم بخونمش بدون اینکه بدونم چه اتفاقی میفته.

حالا که حرفش شد شماها چه کتابایی رو حاضر بودین به خاطرش حافظتون رو از دست بدین تا دوباره بخونینش؟ اگر تمایل داشتین این زیر بگین D:

اگرم خیلی آدم کتاب خونی نیستین میتونین با همین موضوع فقط نسخه سریال یا فیلمشو بنویسین.

دیگه اینکه همین امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشین...

  • Tree tanbal 🦥🥥

حس میکنم قبلا این عکسو برای یکی دیگه از پستام استفاده کردم 

ولی فاقد اهمیت 
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۴:۲۰ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

پرسی جکسون:") 

حاظرم ده بار حافظه‌مو بخاطرش از دست بدمT-T 

وای پرسی جکسون خییلیی خوب بود یادمه چقد هیجان داشتم سر خوندنش 

توی لیست من قطعا کتاب هردو در نهایت میمیرند و نه آدمی قرار داره 

به اضافه مجستریوم (طرفداران هری پاتر این مجموعه به شدت بهشون پیشنهاد میشه)

سپید دندانم روش

هایی

+فرزند نفرین شده 

+فیلم همم..نمیدانم

هری پاتر ؟
چقد دلم میخواست فیلمش ساخته بشه ولی نخواهد شد 
کتابش چیز خیلی خوبی بود :")

ارهههه

منممم

خیلیی

چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۴:۲۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

خودت به احتمال زیاد در جریانی...شش کلاغ ^^

بلی بلی 
جز اون چیز دیگه ای نیست؟

اگه بخوام کتابی رو انتخاب کنم که بخوام بخاطرش حافظمو از دستبدم خیلی زیادن...چون یه سری از کتابا بر خلاف یه سری دیگشون که رسما پول حروم کردنه واقعا قشنگه-
مثلااا!
سیزده دلیل برای اینکه-
اسم من میناست-
جویندگان مقبره-
هردو در نهایت میمیرند-
شاید عروس دریایی وبی صداییTT

یه سری کتابم توی لیستم دارم برای خرید ولی متاسفانه با مخالفت مواجه میشمxDD

سیزده دلیل برای اینکه رو من سریالش نگا کردم خیلی فرق میکنه با کتابش؟
جویندگان مقبره بخش خیلی زیبایی از کودکیمه :")
و درباره هردو در نهایت میمیرندم که تو لیست خودم هست در نتیجه اره 

پایانش توی سریال با توی کتاب فرق داره...بنظر من کتابش پایانش بهتر بود چون درواقع پایان اصلیش اون بود-
درواقع هر کتابی که از روش فیلم ساختن با نسخه اصلیش فرقی میکنه- من خیلی از این مورد ضربه خوردمTTxDDD
اصن خیلی قشنگ بود:> خیلی اتفاقای غیر پیش بینی ای توش افتاد...
هردودرنهایت میمیرند..بنظر من ترجمه نشر نون واقعا خوب بود هرچند بازم با نسخه اصلیش فرق داشت ولی خب بازم بنظر من از ترجمه یسری کتابا واقعا بهتر بود:>
هرچند نشر نون گرون تر میده-

اره لعنتیا یه جوری یه مشت چیزو حذف میکنن یا اضافه میکنن ادم میمونه چی بگه 
حق تا ابد
اره گرون میده ولی یسریاش ارزش داره.. چون از اون سمت یسریا هستن انقد بد ترجمه میکنن ادم با خودش میمونه
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۴:۴۷ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

پیش از آنکه بمیرم؛ سه تاج شوم؛ و فیکای خودمو-

همش یه سمت فیکای خودت یه سمت 
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۴:۵۳ یک بنده خدایی از فضا

کتاب تاخالا نخوندم ولی فیکام....حاضرم حافظمو از دست بدم تا دوباره بخونم

سریال مستر سانشاین، مای نیم، وان اسپرینگ نایت،ا پیس اف یور مایند،

با چه وی پی انی میری؟ من تلگرام یه هفتس نرفتم و دارم از بیکاری میمیرم

ولی جوری که به فیکاتون علاقه دارین خیلی قشنگه
من با setup vpn میرم رو لب تاپ ولی گوشی کلا هیچیم کار نمیکنه 

دقیقااا..حالاباز سیزده دلیل برای اینکه فقط پایانشه، یه کتابی مثل دوندگان هزار تو یعنی رسما از وسطای فصل اولش کلا فیلمو تغییر داده بودن..داستان کتاب یچیز دیگه است کتاب یچیز دیگه-
کلا من ترجمه های نشر نون و پرتقالو و بعضی از ترجمه های باژو دوست دارم بنظرم خوب ترجمه میکنن..هرچند بعضی از ترجمه هاشونم خوب نیست-_-

اره منم این سه تا نشری که گرفتی بیشتر کتابام از ایناس

کتاب تو و جلد بعدش، اجساد پنهان~

اینم باز سریالش دیدم و نهایت لذت بردم 
شخصیت کاراکتراش اصلا یه چیز دیگس

معجزه.

قیامت

کتابی که این طوری باشه برام...چیز پیش از انکه بمیرم..درواقع کتابی بود که با وایبش زندگی کردم و واقعا دلم نمیخواست تموم بشه اما وقتی که تموم سد دیگه دلم نمیومد دوباره بخونمش پس پاک شدن حافظه ام واقعا گزینه کولیه.

یکی از کتاباییه که تو لیست خریدمه اتفاقا

پشمام هستی توام؟

یک سال بدون او و ریمایند اف هیم هم مد نظرمه من.

واعی لعنتی دود روشن اتش سرد رو هم میخوام دوباره بخونم..خیلی کوفتی بود

وقتی هر لحظه یه کتاب جدید میاد تو ذهنت XD
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۳۱ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

حالا که حرفش شد شماها چه کتابایی رو حاظر بودین به خاطرش حافظتون رو از دست بدین تا دوباره بخونینش؟

بادام 

عطر

:>

پابه بادام هستم 
عطر جدیده تاحالا نشنیدم 
درباره چیه ؟

XD همون..حالا اولش هیچ کتابی یادم نمیومد.

same
تازه من خیلی نرفتم فک کنم یا نگا بندازم ولی اینا قشنگ اول لیست بود
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۳۸ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

عطر یه کتاب فرانسویه

راجب یه پسریه که از وقتی بدنیا میاد هیچ بویی نداشته ولی بویایی به شدت قویی داشته. بزرگتر که میشه توی یه مغازه ای شروع به ساختن عطر میکنه و عطرهایی که میساخته به شدت خوش بو بوده و...

بیشتر از این اسپویل نمیکنم 

و کتابش ممنوعه ـس XDDDDD

پشکام چه خط داستانش قشنگه 
داری فایلشو بدی بخونیم؟
البته که همیشه نسخه فیزیکی یه چیز دیگس ولی چون گفتی کتاب ممنوعس دیگه همین میمونه XD
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۴۵ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

متاسفانه نسخه فیزیکشو دارم نه فایلیشو..........

بزار ببینم میتونم پیدا کنم فایلشو بدم بهت

فیزیکشو از کجا گرفتی شاید منم بتونم بگیرم
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۴۹ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

پیج midbooks 

نمیدونم هنوز داره کتابشو یا سولد اوت شده 

هئیب
پس هیچی به فایل بسنده میشویم 
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۴۹ یک بنده خدایی از فضا

هر فیکیم نه فقط دوتا از فیکام وای خدای من هنوزم که هنوز بعد از یه سال تو قلبمن و هعی میرم ریواچشون میکنم

من هر وی پی انی نصب میکنم نمیاد کلافه شدممن بیانم هیچکیس نیست

همین علاقه هم قشنگه هر چنتا که باشن 
برا منم فقط همین یکی کار میکنه همه چیم به کار کردن و نکردن این بنده
البته که هنوزم واتس باید با گوشی تلاش کنم برم ولی بقیش همه با لب تاپه
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۵۴ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

چندتا سایت گذاشتن پی دی افشو فقط... پولیه .-.

زندگی بسیار نامرده 
بزار ببینم خودم چیکار میتونم بکنم 
مرسی واسه معرفیش
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۵۹ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

هعیی :″

خواهشش ^^

چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۶:۰۱ یک بنده خدایی از فضا

T T

 وای خیلی حس بدیه تلگرام ندارممم فکر کن از مدرسه میای بعد هیچ کاری برای انجام نیست 

میخواستم ادیت مولتی از هری پاتر بزنم ولی فایلاش تو تلگرام بود الان با بدبختی نشستم تیزرای هر قسمتو از تو اپارات پیدا کردم دانلود کردم

کلا افتظام افتاده

اره خیلی عذابه همچین اتفاقی
بدبختی داره ولی فک کنم نتیجش قراره خیلی خوب در بیاد فایتینگ 
چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۶:۰۹ یک بنده خدایی از فضا

وای خیلییییی

خیلی ممنون 

امیدوارم بتونم قشنگ ادیتش کنم و وقتی تو چتلم گذاشتمش بازدید بخوره

چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۲۱:۰۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

چرا هیچ کتاب یا فیلمی یادم نمیاد؟..

شایدم بخاطر اینه که کتاب ها و فیلم ها برای من در حد یه بار جذابه"-"

برا منم همینه بیشتر از یه بار نمیخونم یا نگاه نمیکنم تا ابهتش از دست نره ولی با این وجود یسری چیزا انقدر قشنگن که ادم با خودش میگه کاش حافظم از دست میدادم تا میتونستم دوباره ببینمش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan