back to back

Back To Back
AMY WINEHOUSE

we only said goodbye with words

i died a hundred times

you go back to her and i go back to

i go back to us

  • Tree tanbal 🦥🥥

آیا قبلا گفته بودم وایب جمعه هارو چقدر دوس دارم؟

اگر نگفته بودم الان میگم 

وایب جمعه ها به خصوص صبحاشو میپرستم 

جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۰۶ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

فرصت بعد از خودت*

هدیه چی میپسندی 
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۰۷ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

ولی همسایه بالایمون داره گند میزنه تو پنجرممممم و ویووومㅠㅠ

تصور سمی که دارم اینکه لباساشو پهن کرده بعد انقد درازه که افتاده جلو پنجره تو 
شایدم سیم کشی کرده سیماش افتاده جلوت 

امکان اینکه قبل کورس اهنگ خیلی به دلتون نشینه وجود داره ولی قول میدم بعد کورس نظرتون برا اهنگ عوض بشه 

جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۰۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

هرچی بدی پسند میشهD:

جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۱۰ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

هیچکدومxDD

داره آب میریزهههه

اول فکر کردم بارونهههㅠㅠ

وای از این اتفاقا برای منم زیاد افتاده 
این طوری بودم که عه بارون 
بعد دو دقیقه بعد: عه....
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۱۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

خوانندش کیه؟

amy winehouse 
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۱۵ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

آخ آخ ای انهㅠㅠ 

وایب این بچه>>>

 

 

وایب عکسای ای انم میپرستم 
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۲:۱۶ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

الان رنگین کمون میشه...

جرر اره XD

چرا پلیر خراب شده:/

منطق

پلیر یه دقیقه خرابه یه دقیقه خود به خود درسته 

U-U عاه این عکسه...

خیلی جاها ازش استفاده کردم شاید باورت نشه XD

آم پلیر کار نمیکنه ها@_@

اره تا الان داشتم باهاش ور میرفتم الان فکر کنم اوکی شد

نه داداش من خودم این کاره ام چرا باورم نشهXD

این حق بود XD
پرسون کمک تمام پینتم شده غذااا
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۳:۲۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

با صبح جمعه اوکی ام ولی عصرش... نه

اصلا حالم گرفته میشه

من شب قبل خواب به خاطر مدرسه حالم گرفته میشه XD
ولی تا قبل اون تایم خیلی حس خوبی ازش گرفتم همیشه نمیدونم چرا 
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۳:۳۲ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

سلام عرض شد D::

سلاامممم
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۳:۴۲ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

خوبی؟

گودم
تو چطوری

XD بفرست با هم زجر بکشیم لااقل

وای واقعا دستم باز بشه میفرستم 
یه کیکای خوشگلی میبینم ک اصا فاک مای لایف
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۳:۴۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

غروب های جمعه یاد بدبختیا و مدرسه می افتم حالم گرفته میشه 😂💔

منم همینم فقط شب XD
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۴:۰۲ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

اینجوریه که انگار میشناسم اهنگه رو ولی نمیشناسم-

نسخه سریعش تو تیک تاک اینا زیاد بوده

منم عاشق وایب جمعه هام>>>

🤝🤝🤝🤝
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۴:۲۴ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

بمونی ک

منم بدنیسم 

اشنا شدیم؟ 

sure اشنا شیم 
ترنمم 17 سالمه بسی خوشبختم همنام عزیز D:
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۵:۴۱ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

ترانم 15 بسیی خوشششش

نهمی یا دهم ؟
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۵:۵۹ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

جدا از اون نسخه سریعش- کل اشناعه

ااا نایس
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۶:۲۷ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

نهم"-" 

نایس نایس
من خودم به شخصه هشتم و نهمو دوس داشتم 
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۶:۳۲ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

اوهومم فق نهم یکم سنگینه

رشتت چیه؟ 

ولی نهاییتون آسونه خیلی براش استرس نکش 
تجربی D:
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۱۶:۴۱ __𝑻𝒂𝒓𝒂𝒏𝒎 __

استرس کجا بود...منی ک ب تخمم نی نمره هامXD و آره این بدههه

عاو موفق باشیییی

جر اوایل نهم منم همین بودم XD
ولی هرچی نزدیک تر میشدیم به نهایی هی استرسم بیشتر میشد تا اینکه روزش رسید دیدم چقد موز و بیخود بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan