top songs 2022

وقتی میخوای بگی من امسال فن یه گروه جدید شدم به روایت تصویر XDD

قشنگ یک دومش اهنگای سونتین شده XD

به هر صورت از 101 اهنگ برتر امسالم به گفته اسپاتی فای اینا 12 تا از اهنگایین که بیشتر دهنشونو سرویس کردم D:

  • Tree tanbal 🦥🥥

از 13 تا 101 یه عدد بگین من بگم چه اهنگی بهتون میفته از این لیسته D:

و اینکه اگر تمایل داشتین لیست 10 یا 12 اهنگ برتر خودتونو باما به اشتراک بزارین 

5 تام بود ایرادی نبداره

کلا هرچندتا بود موردی نداره XD

پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۱۷ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

۱۰۱

hurts so good از astrid s
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۱۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

پلی لیست بنده کامل نیست-

هروقت کامل شد بیا یه اشتراک بزار ببینم چنتا اهنگامون یکیه 

22

match in the rain از alec benjamin
هفته پیش قفلیم این بود D:
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۲۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

تاپ فایو گروهایی که استن میکنیو بوگو*-*

این داره زندگیو سخت میکنهههXD
ولییی
اکسو 
انسیتی
سونتین 
تی اکس تی
میشه اینجا دوتا جا بدم؟
واقعا میخوام دوتا جا بدم 
همین کارم میکنم انهایپن اسکیز 
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۲۷ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

تشابه بینمون موج مکزیکی میزنه😂😭

آقا عالی XD
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۳۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

جدیدا با هرکی حرف میزنم و اشنا میشم ذره تشابه باهاش ندارم ولی بشدت باهاش می‌سازم 😂😭

همین اثبات میکنه هرچی تفاوت بیشتر سازگاری بیشتر XD
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۴۶ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

صحیحxD

چیره

ببین چه میکنی با ماا

تازه لیست اهنگای دانلود شدمو نوشتم شد ۲۳ تااا😂😭

همون 23 تارو به ترتیب مورد علاقت بچینی اوکیه دیگه
منو نگا نگن لیست 101 تایی دارم خودم ترتیب نزاشتم اسپاتی لطف کرده XD
به خودم بود که تاپ 3 تامم به زور میچیدم
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۰۹:۵۶ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

اخه پلی لیستم قدیمیه😂😭😭

 

نوشتن ۱۰ تا اهنگ*

فکر کردن*

یاد ده تا گروه دیگه افتادن*

یاد اهنگای شاهکارشون افتادن*

عر زدن*

 

ولی پلی لیستم خیلی مزخرف تر از اهنگاییه که گوش میدم")

باید برم اهنگامو درست کنم...

پلی لیست تاپ سانگز درست کردن عذاب الهیه چون کلی اهنگ خوب هست واقعا 

68 :) 

blur از johnny orlando
از خواننده های مورد علاقمه یکیم ازش معرفی میکنم اگر خواستی برو گوش کن last summer
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۱۱:۳۰ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

چرا دو ساعته درگیرشمممم😭😂

 

 

angel by onlyoneof

bad dream by cix

 wangblue by Jackson 

my life by mark tuan

who are you by bambam

boom by nct dream

bye bye bye by wei

Christmas evel by stray kids

dessert by kim yohan

drive by lee know and bang chan

filter by jimin

get cool stray kids

 landing on you kim yohan

let me drown by hyunjun hur 

album thursday txt

miroh by stray kids

not by the moon by got7

promise by jimin

slow mo by bam bam

too bad by wei

waitin by wei

winter falls by stray kids

wid flower by jung daehyeon 

album oddinary stray kids

inside out by nu'est

ping pong by hyuna 

luna by oneus

ring the alarm by kard

kiss of fire by woodz

focus by kim donghan

may day cover by kim yohan and jung daehyeon 

good night kiss by kim donghan

breath 

killing me by ikon

love scenario by ikon

going dumb by stray kids

artificial love by exo

 wannabe by itzy

 tomboy by gidle

same scent by oneus

اهنگایی داره به چشمم میخوره که به میزان زیادی حق و بی نظیرن D:
اتفاقا الانم داشتم کیس آف فایر وودزو گوش میدادم پشکام
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۱۱:۵۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

وای.... آهنگ the neighbourhood...

 

عام... 18

اهنگاشون تو قلبم جا داره خیلی خوبن 
don quixote سونتین D:

19:)

love me like that از sam kim
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۱۳:۱۹ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

+اهنگ مانستا اکس لاو کلا هم دوست")

++اهنگای ایتیز و ان سی تی و انهایپن و... جا بده...")))

وای وای اون قفلی یکی دو هفته پیشم بود 

۲۳

i hate you از woodz 

هووووووووووم میپسندم و دارمش...

شیطون...Nevertheless رو دیدی؟

جر اره 
روزی روزگاری انقد تو اینستا تتو پروانه پشت گردن دیدم که تهش رفتم دیدم XD
پنجشنبه ۱۰ آذر ۰۱ , ۱۵:۲۶ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

به من 24 بده:>

right through me از day6 :))))
هستییی
محفل مخیواااممم

اوکی من برم دان کنم🚶‍♀️🚶‍♀️

 

 

عکس بقیه اهنگ های تاپت هم میزاری؟! با کمبود اهنگ رو به رو عم🥲

بخوام این کارو بکنم با این وضع نتم خیلی طول میکشه اگر میخوای برات تایپ کنم اسمای چنتاشو که خودمم دوس دارم 
فقط بگو که کیپاپ باشه یا غیرکیپاپ

اوکی تایپ کن:) 

هردوش ولی غیر کیپاپ بیشتر باشه چون بیشتر اهنگای کیپاپ رو گوش دادم😂

kk
اول اینکه شماره 6 و 11 همین عکسه خیلی خوبن پیشنهاد میکنم
late night talking هری استایلزم بسی زیباست 
505 اسم خوانندش یادم نیست ولی بزنی میاره 
flower از johnny stimson
dead از madison beer
know me از gemini 

اگه کسی میگفت 13 ناراحت میشدمXD

13

rock with you سونتین D:
شما بسیار خرشانس هستی دوست عزیز
اهنگی که باهاش کارات شدم بهت افتاد
جمعه ۱۱ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وایییی چه کراشن این اهنگااااا ╥﹏╥ ╥﹏╥ ╥﹏╥ ╥﹏╥

حقیقتا حوشحال شدم خوشت اومد D:::
جمعه ۱۱ آذر ۰۱ , ۱۳:۱۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خوشم اومدههههه؟!؟ رسما عاشقشون شدممم╥﹏╥

تا وقتی دهن خودمو و هدفونمو و گوشیمو با این اهنگا سرویس نکنم اروم نمی گیگیرم ╥﹏╥

میبنیرتمسشبتلس :"))))))
منم نسبت بهشون همین وضعیتو دارمXD
دوشنبه ۱۴ آذر ۰۱ , ۲۰:۱۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

تبپسمینب مرسییی*-*

دوشنبه ۱۴ آذر ۰۱ , ۲۰:۱۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

عه خصوصیو نزدمxD"-"

من 14- 

free falling تومارو D:

کنجکاو شدم بدونم تو تاپ گیمینگت چه اهنگایی گذاشتی

تاپ گیمینگه رو من درست نکردم جز پلی لیستای اسپاتی بود D:
ولی اهنگای خیلی حقی توشه هرسری میزم بازی گوش میدم
کلا بین پلی لیستا night vibes اش خودم درست کردم

من چند هفته پیش اسپاتیفایم موقع لاگین گفت پسورد یا یوزنیمم کلا غلطه و دیگه نتونستم برم تو اکانتم

من یه ماه این طوری بودم داشتم زجر میکشیدم فقط اون تایمو 
بدون وی پی ان امتحان کن شاید بشه برا من که این طوری دوباره برگشت

اهاا همونیه تو دسته ی گیمینگه؟ 

من کلا پلی لیست کم دارمTT

یدونه Random Shits عه که مال خودمه 

یدونه پلی لیست backrooms عه که خودم نساختمش 

یکیم مال یه گروه ایرانیه 

یه حسی بهم میگه یکی دیگم دارم.. ولی یادم نیستTT

yup خودشه
من پلی لیستایی که گوش میدم اصولا یا از ایناس یا از اون دیلیایی که خودش از اهنگام درست میکنه اونام خیلی خوبه 

امتحان کردم بازم نشد 

راه دیگه ای جز درگیری باهاش تا اینکه بالاخره لاگ اینت کنه ندارم حقیقتا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan