?...Short Daily Part

hello beautiful people :D

با یک روزانه دیگر برگشتیم. بزرگ ترین علتشم اینکه من الان سر کلاس آنلاینم و حوصلم به میزان بیش از حد زیادی سر رفته...

از این هفته بخوام بگم چیز زیادی ندارم ولی باز بهتر از عربیه موافق نیستین؟ چهارشنبه ای دوباره بازی ای که یه ماه پیش پاک کرده بودم تا بشینم درس بخونمو ریختم و کل آخر هفتمو نشستم پاش D:

یکی از کاراکترامم دیروز بعد چند ماه تونستم مستری 7 (آخرین لول کاراکتر) بکنم و از شدت شادی داشتم کف و خون بالا میاوردم.

دیروز فهمیدم باتری انرژی اجتماعیم با باتری انرژی کلیم مشترکه.... منو کشوندن خونه خالم اینا و من قبل رفتن یه عالمه انرژی داشتم ولی بعدش که برگشتیم همونو فوت کردم تا صبحش...D:

ساعت 1:45 دوتا ازمون تستی دارم و دارم این زندگی رو نمیتونم چون اصلا حالش نیسستتت.(کسی خواست کمک کنه من به میزان زیاد استقبال میکنم چون الان یه وضعیتیه که حس میکنم حتی حال خوندن سوالاشم نداشته باشمXDD

دیروز قبل اینکه برم خونه خالم میخواستم محفل راه بندازم ولی منو بردن و نشددد....برای همین از همه به خصوص بچه های محفل خواهش میکنم بیاین یکم زر بزنیم خیلی وقته دور هم جمع نشدیم (اگر قطعی شد یکیتون جدا پست محفل بزاره یا خودم بزارم نمیدونم..اگرم نه که همین جا حرف بزنیم)

دیگه همین دیگه در کامنتا ادامه میدهیم @-@

  • Tree tanbal 🦥🥥

whats after like?

youuuu and iiii are more than like

girl you keep me up up 

its like im stuck in a loop

گفتم دیشب قاطی لیست کلاسای آنلاین ورزشم دیدم ؟ DDDDD:

میخواستم بمیرم 

ولی صبح بعد فیزیک دیدم برش داشتن فقط داشتم خداروشکر میکردم

عربی حال ندررممممممم

Two baddies, two baddies, one Porsche

برا یکی از دوستام 2 بدیز گذاشتم وقتی گوش کرد برگشت گفت 2 ددیز بهتره DDD:

من و اون در حال پاره شدن :

شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۰ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

فرصت نشدم-

خیخی گرفتم جاتو 
ولی میتونم به عنوان فرصت غیررسمی قبولت کنم

چهارشنبه یکی از همکلاسیای کیپاپرم گف وایب ونوو میدی DDD:

منم همزمان درونم به عر زدن پرداختم

im dancing alone inside my head somebody save me 

شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۴ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

یکی از بچه هامون وایب سونگکوان و جونگوو رو بهم میده....

بهش گفت موایب یکیو میدی ولی نگفتم کی...به هر حال قرار نبود بشناسه"|

این جور وقتا واقعا زندگی نامرده که میخوای بگی ولی میدونی نمیشناسه به هر صورت 

شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۵ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

من سردمه و دورم یخ میزنم و پتو هیچ تاثیری ندارهتهههههه

منم سردمه ولی پتوهه داره تاثیرشو میزاره خوشبختانه
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۶ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

فکر نکنم بتونم تو ازمونت کمکی بکنمxD...

اره
نیازمند یه فرشته نجات هستیم گاد هلپ می
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

دارم یخ میزنمممxDㅠㅠ

 سرمائه رسیده به مچ پام...

من همیشه از پام شرو میشه یخ زدنم 
بعد من خییلیی سرماییم باد بهم میخوره تا مغزاستخونم یخ میزنه 
بچسب به شوفاژی چیزی
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۴۹ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

حواب سوالارو نمیشه از نت در اورد؟

من مشیمی دارم نیم ساعت دیگه و اره...

کتاب تستم گذاشتم کنارم اگر بلد نبودم برم ببینم از کنکوریاش داده یا نه ولی نمد
به به شیمی
کاش جا عربی شیمی داشتم 
نمخوامم
چیز شیمی کمک خواستی بگو
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۵۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

دقیقا همیشه از نوک انگشت پا و دستهxD

من همونییم که با شلوارک تو زمستون تو خونه میگرده...

من همونییم که با مانتو مدرسه برف بازی میکرد و تو یقش برف مینداختن...

من همون مولی مچاله شدممم

من جدی اینو نمیتونمممم
ینی بخوام همچین کاری بکنم مجسمه یخی تو خونه میشم
ولی این مورد من خودم تو یقه بقیه برف انداختم XD
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۵۴ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

۲ زنگ عربیمون تموم شد...

کتبیه؟

شیمی ما شفاهیه تا تو جواب بدی نمره صفرو رد کرده برامxD

 

تسته کاش کتبی بود 
عه خب پس هیچی XD
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۵۷ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

من اسکل میگم چرا گرم نمیشم...

پتو یجاییش باز بود...

خیلی گاوینxDㅠㅠ

پشت لباسم هر زنگ خیس میشد...

وای بچه ها میدفتادن زمین ما میخندیدیمxDDD

 

انقد کیف میده اخه خودت یسری باید امتحان کنیXD
کرم ریختن بهترین تفریح دنیاست 
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۲:۵۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

چطوری به شیمی عشق میورزیید؟؟؟

چطوری از فیزیک بدتون میااددد

چطوری به زیست عشق میورزیییدددد

من به هر سه تاش به جز ریاضی عشق میورزم
واقعا شیمی چطوری بهش عشق نمیورزین 
شیمی رسما بازی کردنه 
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۳:۰۹ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

فکر کن امتحان نکرده باشم...

کرم ریز مدرسه تشریف دارم

نقطه اشتراک زیباییه 
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۳:۱۳ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

تا الان واسه ما حفظ کردن بوده:"|...

زیست رو هم واقعا نیمفهمم

معلم در حینی که تدریس میکنه من خیره شدم به دیوار...

تنها بخشی که ازش فهمیدم مواد غذاییا بودxD

اره واقعا حفظ کردنیاش میتونه رو مخ باشه ولی به جاهای دیگه که میرسه خیلی قشنگ تر میشه 
زیست واقعا به سلیقس از نظرم برا همین نظری براش ندارم مثلا من خودم دوس میدارمش 
ولی مثلا شیمی یه چیزیه که من 90 درصد اطرافیانم ازش تنفر دارن و من واقعا درکشون نمیکنمXD
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۴:۰۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

چرا شما کلاساتون آنلاینه؟

آلودگی هوا با شاخص ۱۵۸ D:
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۴:۱۵ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

اصلا تف تو این زندگییییییی

تمامی عوامل دست رو دست هم گذاشتن من نمره شیمیم کم شهههههه

تری عزیزممم

خدا بخیر کنه

این عزیزم کناییه و به این جهته که دیشب یهو مردی:| 

دیروز دزدیدنم 
بعدم باتریم تموم شدد
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۴:۳۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

باید مقدمه رو تموم کنم، 10 صفحه درمورد PDMM بنویسم، متن پادکستمو اوکی کنم، پاورمو تموم کنم و پستای آرکیتایپو کامل کنم و همه اینارو در کمتر از 3 دقیقه انجام بدم.

یا موسا
یاد پارسالم افتادم تکلیف فیزیک تو ۵ دقیقه
شنبه ۱۹ آذر ۰۱ , ۱۸:۵۴ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

فکر کردم فقط منم که توی کامنتای وبم لیریک آهنگایی که گوش میدم رو می‌نویسم تا وقتی که این پستت رو دیدم...

نه منم بیشتر وقتا همینم XD

عربی چرت ترین درس توی دنیاست.

قطعا هست 

هدیه ها هم بعد عربی.

وای وای اینم اسیدهههه
من یه مدت بعد شیمی دینی داشتم یه ترکیب اسیدی میشد XD
اگر برکینگ بدو دیدی میشدم امام والتر تری وایت XD

 

وای شیمی بعدش دینی چ سممممXDDDD

جررXDDD

امام والترXDDD

خیلی وضعیت داغون و اسیدی ای میشد 
یادمه امتحاناشم پست هم بود

ترکیبه سمیههXDDD

وای امتحان هدیه داشتم ...برگم رو سفیده سفید به معلم دادمXDD

من که چون عمومیامن وقت زیادی براشون نمیزارم هرچی شد شد حقیقتا 
خداروشکر میکنم به سنی رسیدم که بتونم به این درسا اهمیت ندم واقعا

وای شوخ به حالت من باید همه رو عالی بدم و به معنای واقعی دارم همه رو میرینمD:

عیب نداره یکم تحمل میخواد بعدش دیگه راحت میشی اگر عمومیا همین طوری توی کنکور نباشن 

درسته... اونی تو کلاس چندمی؟

11 تجربی D:

وااهاهااااییی پرهایممم چقدر بزرگییییی من فکر کنم نهمیییTTTTبهت نمیاددددTTTT

جر نه بابا 17 سالمه رسما 
انقد میخوره کودک باشم ؟ XD

تیحتجحسیجتحبسظ0-جح خیلی بزرگیییییییییی

ارههههه

خوبه خوبه پیر شناخته نشدم XD
کاش نهم بودم زندگی خیلی آسون تر بود واقعا 

 

اخییی "قدر گذشته را بندانیددد

ابن بشر کیست؟ "|

ونوو سونتین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan