برای بهترین مکنه دنیا

گفتنش عجیبه اما من هیچوقت توی نوشتتن این چیزا خوب نبودم...

ولی هروقت بحث شمادوتا میشد من همیشه تمام تلاشمو میکردم تا بتونم به بهترین نحو تمام چیزایی رو که باید و شاید بهتون بگم و خب this time for you 

به خاطر تمام خاطره ها و تمام لبخند هایی که نتیجه بودن کنارت یا فکر کردن به اون خاطره ها بود ازت ممنونم

659478302 ساله بشی مثل مال پرسون رو سن توام تاکید دارم ما سه تا باید باهم بمیریم XDD

امیدوارم به هرچیزی که میخوای برسی و به بهترین نحو هرچیزی رو که شروع میکنی تموم کنی...بله حتی میتونه شامل فیکاتم باشه XD البته که خب اونارو همیشه بی نظیر تموم میکنی ولی ما باز شامل میکنیم. و همچنین امیدوارم کنار تمام کسایی که دوستشون داری خوشحال باشی

و اینم میخواستم بدونی که خیلی چیزا رو مدیونتونم پس برای اون هم ممنون D:

قطعا تو ذهنم قرار بود خیلی بیشتر از این حرفا باشه ولی همینم ازم بپذیر یه روز که توش بهتر شدم اندازه همه اون سالارو برات جبران میکنم قولD:

HBD

  • Tree tanbal 🦥🥥

چه صفحه ی شلوغی ...

با تشکر

کامنتو باز گذاشتم بیام اینو بگم که من قرار بود 12 این پستو بزارمم

ولی دیشب به دلایل خیلی احمقانه ای لب تاپ و گوشیمو ازم گرفتن :/

الانم اگر به خاطر کلاس آنلاین نبود نمیدادن ولی خب خوششانس بودم

*وقتی کلاس آنلاین یه جا به درد میخوره

و اینکه دلم میخواست بیشتر از اینا بشه ولییی من اصولا اینارو بت میگم فک کنم 

اگرم نگرفتم این جبرانشD:

به هرصورت دوباره HBD

سه شنبه ۲۹ آذر ۰۱ , ۰۸:۵۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

من اگه شما دوتارو نداشتم چیکار میکردم؟:")

چرا همه دارن به فیکام اشاره میکنننxDDD

مرسی ترنم:")

ممنونم که دوستیم، ممنونم که کلاس دوم اومدی تا اون خراب شده رو بکنیم قصر رویاهامون:")

سوالی که امیدوارم هیچوقت به جوابش نرسیم 
فیکا بخش خیلی مهمین XD
منم بابت همش ممنونم :"))))))

عههه اینجا عوض شده..

قالبت خوشگله...

کریسمس نزدیکه:)

مرسی
اره به مناسبت همون قالب کریسمس پارسالمو گذاشتم D:

عاشق اونیم که گفته چه صفحه ی شلوغی...باید اعتراف کنم هرچی که هست قشنگههه و خیلی خوشگل شدهه..

+ بکهیون قلب ها ایز کامینگگگگگ

اره زیر پست تولد زرت چه شلوغه XDD
+راس میگیییی 
پس قالب میشه برا دوتا مناسبت نایس نایس

من هنوز سر اون قبر سه تایی با اینکه ایده کثیف و دارکیه هستم...و واقعا امیدوارم دیرتر ازتون بمیرم..متوجه منظورم که هستی؟ چون طبقه طبقه است...

منم هنوز پایم ایده خیلی خوبی میتونه باشه
ای وای دارک 

سلام 

اسم من یوریه 

دوست داری باهم دوست شیم؟

سلاااممم
sure
با خودت شرو کن 

من چوی یوری هستم 

تو 25 ماه بهمن درست تو روز ولنتان به دنیا اومدم 

به زبان انگلیسی مسلطم(18 ترم زبان رفتم) و زبان کره ای و چینی رو فقط پایه ای میدونم 

استایل مورد علاقه ام :دارک

رنگ مورد علاقه :بنفش

دختر ساده ای ام ولی روح محکمی دارم 

کیپاپ میدوستم

و کلا سریال چینی خیلی دوس دارم (همچنین سریال کره ای)و سریال امریکایی هم دوست دارم

کلی خواننده کره ای دوس دارم 

خواننده های خارجی که دوس دارم:بیلی ایلیش-میشل مورونو-کامیلا کابو

و کیپاپ که نگم خیلی زیاده گروه موسیقی که دوس دارم

میوه مورد علاقه:انبه

نوع کارتونی که دوست دارم:انیمه

مورد علاقه ترین کتابی که دوسش داشتم :کتاب قمار باز (تسخیر کننده)

دختر مهربونیم 

و اینکه همین دیگه چیزی یادم نمیاد 

و اگه سوالی درموردم داشتی بپرس ،جواب میدم

و تو چی؟تو هم درمورد خودت بگو

منتظرم

منم ترنم هستم 
6 آبان به دنیا اومدم 
آمم استایل مورد علاقه خاصی ندارم ولی اگر باشه یکیشو انتخاب کنم احتمالا کژوال باشع 
رنگ موردم علاقم آبیه 
سریال و فیلم خیلی دوس دارم و زیاد نگا میکنم (انیمه هم شاملش میشه) 
کتابم میخونم و گیمرم هستم 
اهنگم که کلا در قلبم جا بداره 
و اینکه منم همین D:
از اشنایی باهات خوشبختممم

از اشنایی باهات خوشحالم 

واییییی گیمری؟منم گیمر خوبی ام 

خودم هم یه باز یساختم البته فقط برا امتحان ولی واقعا برنامه نویسی اش جالب بود

و اینکه یه چیزایی رو یادم رفت بگویم:

جنسیت:زن(دختر)

گروه خونی:o+

و وقتی اهنگ میشنوم با قلبم حسش میکنم 

وایسا!تو هم دختری دیگه نه؟

فقط کنجکاو شدم

منمم
پشمام برنامه نویسی میکنی؟ من تازه دو هفتس شرو کردم یاد گرفتن خیلی دوسش دارم 
بلی منم دخترم 
گروه خونیم یه چیزیه که اصلا یادم نمیمونه 
همچنین

اره برنامه نویسی میکنم ،کلا برنامه نویسی جالبه (خیلییییییییی)

وای دختری پس میتونم اونی صدات کنم 

اوممممم ،میدونی برای منم  زیاد گرووه خونی ها  مهم نبود ولی بعد از دیدن یه فیلم دیگه بمیرم هم از یادم نمیره 

پس از الان دوست های همدیگه ایم❤️❤️❤️ 

اره خیلی خوبه 
هرطور راحت بودی میتونی صدام کنی D:
کدوم فیلم 

اوکی پس میتونم تو رو تری صدا کنم ؟خیلی دلم میخواد اینجوری صدات کنم 

اسمش رو یادم نمیاد ولی سریال کره ای بود 

یه نفر گروه خونی اش 0 منفی بود (که خیلی کمیابه) و وقتی بچه دار شد بچه اش کم خون بود که اونم گروه خونی اش 0 منفی بود و بخاطر اینکه اون شخص نتونسته خودش رو به بیمارستان برسونه بچه اش مرده و خیلی غم انگیز بود برای همین تو ذهنمه و یادم نمیره 

 

البته که میتونی من اوکیم 
او شت خب پس چیز خوبیه ادم بتونه یادش بمونه 

اوکی 

اره نمیدونم بین این همه اون لحظه هیچ وقت از یادم نمیره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan