tari in the building part 3

look who is back :D

بعد از درگیری های فراوان بالاخره به این نتیجه رسیدم که بیام و پست بنویسم D:

1- ورزش آنلاین با اختلاف خیییلییی زیاد از اسید ترین کلاسای آنلاین برام باقی میمونه XD

خیلی وقت بود این طوری پاره نشده بودم 

2- استارت سریال friends رو زدم و میدونم که امکان داره رو نمره هام تاثیر زیبا بزاره ولی اهمیت نمیدم 

3- اگر وبتون و اینا میخونین پاشین برین operation : true love نگا کنین و بعدش بیاین باهم برای کاراکتراش عر بزنیم خییلییی خوبن 

4- دانلود یکی که برای اینکه بریم کتابخونه درس بخونیم... هم همراهیم کنه هم مامانمو راضی کنه و اجازشو بگیره خیلی دلم میخواد یه بار امتحانش کنم 

5- اگر دوست دارین کتابایی بخونین که همیشه خودکشی یه بخشی از کتابو تشکیل میده برین کتابای دازایو بخونین

این طوری بود که یه فصل کااااامل داشت درباره یه چیز دیگه و یه جای دیگه تعریف میکرد بعد یهو ته اون فصل کسی که حتی حضوری نداشت توی اون بخش از داستان خودشو میکشه...:| 

به من شوک قلبی وارد میکنه این زندگی فقط....حداقل یه خبر بده من هنگ نکنم 

6- hala hala hala hala halazia

7- خستگی ای که توی این یه ماه ازمونا داشتم واقعا قابل توصیف نبود برا همین این مدت اینجا نیومدم به جاش تا میتونستم خودمو با سرگرمیای مختلف خفه کردم ولی الان اینجام D:

8- اگر رشتم ریاضی بود برای دانشگاه برق انتخاب میکردم (کردیت این بخش میرسه به پرسون)

 

مایل به صوحبت ؟

بیاین به صوحبت بپردازیم 

  • Tree tanbal 🦥🥥

فرصت

احتمالا نشناسیش ولی فور یو 
بچه زیبامه 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۰۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

هالازیا؟! من بعد این اهنگ ادم سابق نشدم:) 

جاشه بگم منم همین طور
این اهنگ باعث شد نصف دوستام به خاطرم سر امتحاناشون هالازیا بخونن XD

معلم: هرکی فهمیده یه لایک بده

من:

بچه ها:

هم گروهیم:

معلم: بچه ها صدای منو دارید؟

منی نمیخوام الکی تایید کنم و بگ مفهمیدم و به امید فهمیدن هم گروهیم نشستم و اونم هیچی نمیگه:

اتفاقات اسیدی کلاسای آنلاین 
مام این طوریم که خب اینو کی حل کرده 
هیچکس:
بچه ها؟:
همچنان هیچکس:
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۱۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جرررر😂😂😂

ببین اینا اثرات منه 
یکی دیگه ام به بار براش دیتو نیو جینز گذاشتم صب فرداش داشت میخوند اهنگو XD

من نمیفهمم چی میگه ترنممم😂😭

وای ... یعنی یا من بید بفهمم یا هم گروهیم ولی هیچ ری اکشنی نیمدههههرهیحیمXD

پوستمون کندس-

ولی خیلی بده..هم منتظرن یکی پیدا سه جواب بده ولی هیچکس نیستxD

ببین به زیرسیبیلی و همین طوری هیچی نگفتن ادامه بدین خودش اخر یادش بره فک کنم XD
حالا من حل میکنم ولی حال ندارم مایک باز کنم جواب بدم برا همین در سکوت به اهنگام اون پشت گوش میدم میخندم XD

واقعا عکساتو دوست دارم:'>>

پاور آف ترنم D:
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۱۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

دوستات پایه ان😂👌

من معمولا اهنگامو برا بقیه (منظورم دوستامه)نمیزارم😂😂

نه بقیه به سلیقم ایمان دارن
کیپاپ کم براشون میزارم یا اینکه مثلا وقتی خودم دارم گوش میدم اونام میشنون ناخودآگاه... ولی انگلیسی اینامو براشون پلی میکنم میفرستم همیشه

وقتی تمام سوراخای پینتو گشتی:

شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۱۸ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

درواقع من اولین نفر اینو دیدم چون تا اومدم کامنت بذارم پیش نویسش کردی:::)))))

وسط فیزیک صدام زد اومدم جوابشو بدم زدم بیاد 
بعد یادم اومد عکس براش نزاشتمXD
بیا هستی این برای تو با عشق

وایی...سال پیش تو مدرسه دوستمو داشتم کیپاپر میکردم..هرچدر اعضا رو نمیشناخت دیوانه وار عاشق اهنگای کیپاپ بود...گروه مورد علاقشم ترژر و خواننده سولوش دان بود که رو پینگ پونگ روش قفلی زده بود...

سر کلاس یهو یکی یه جمله قافیه دار گفت من یاد اهنگ بوی ترژر افتادم و تمام چندماه اخر سالو داشتم میخوندمش..XD

همون لحظه هیتر کلاسمون : ای جاست وان بی یور بوی

بعدا هم رفتیم اهنگشو گوش کردیم دیدیم لیریکو استباه میخوندیمXD

وقتی حتی هیترام میرن کیپاپ میخونن:
آیا میدانستید من یه مدت اصلا به کیپاپ تمایل نداشتم و این هستیو پرسون بودن که منو کیپاپر کردن؟ XD
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۲۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

برا منم بفرست خووو╥﹏╥

یه لیست بلند بالا برات تشکیل میدم میفرستم *دست دوستی

ترنم تو باید بخشی از وبتو به پیشنهادیا اختصاص بدی یا حتی برای یه وب جداگونه بزنیXD

+پسرتون کی هستن؟:"

ببین یه وب دیگه که نه حقیقتا من به همین یه دونه هم به زور دارم میرسم XD
+متوجه این سوال نبشدم 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۲۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تنکسسسس ╥﹏╥🤎🤎

*متقابلا دست دوستی دادن🤝

یسری دیگه ام یادمه برات یه لیست حق از چنتا اهنگ نوشتم الان باز باید برم بگردم تو پلی لیستم سر همین امادگی یه مشت اهنگ دیگه رو هم داشته باشXD

ترنم

تو پست بزار ۳ ۴ نفره بیایم بگیم م نفرصت بودم ...

اینطوری هر دقعه میتونیم نصف عکسای گالریتو ببینیم و دانلود کنمXDㅠㅠ

روش جالبیه حقیقتا XD
میتونیم امتحان کنیم این طوری عکسای بیشتری به نمایش بزارم 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۲۷ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

عکس پست چقد شبیه هیونجینه؟-

زیرا که هیونجیه XD
قودرت تشخیص بالا=هانول

عکسه که فریتادی میگم کی هست:"

وایب اریک و وویونگو میده...

آووو
بایسم تو انسیتیه اسمش جنو 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۳۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥

این همه توجه رو بنازم

من اصلا عکس پست رو ندیده بودم 😐😂😂💔

۳ نفر اول تظاهر به فرصت بودن میکنیم ۳ تا عکس میگیریم یدونم رو پستت ۴ تاXD

تکمیل XD
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۳۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اره یادمه

اهنگایی که معرفی کردی، بسی زندگی بودنಥ_ಥ♡

این طوری بودم که بزار اون لیسته که برا یکی دیگه ام نوشته بودم بنویسم برات
بعد یهو یادم اومد خودت بودیXD
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۳۱ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

پشمام...چجوری فهمیدم...
من گودرتمندم-

پاور آف هانول

من اصلا ان سی تی نمیشناسم..

کی گفته میشناسم؟"^"

همین دیگه گفتم احتمالا نشناسیش XD
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۳۲ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

#هیکارو
حقیقتا اگه بعد 4 سال استی بودن با یه نگاه نمیشناختمش باید میزدم تو سرم-

این طوری بودم که بزار اون لیسته که برا یکی دیگه ام نوشته بودم بنویسم برات

بعد یهو یادم اومد خودت بودیXD

 

 

ولی منم بودمxD^-^

 

 

الان که دارم فکر میکنم میبینم من برا خیلیا لیست اهنگو فیلم و سریال نوشتم فرستادم
و اصولا تو لیست درست کردن استعدادی ندارم نمیدونم چجوری ممکن شده 

ولی ازیک و جلو شبیهن...

وایب همو میدن:"

بایس وب چنلست*

اسماشون شبیه.."|

جدا باید برم رو ان سی تی کار کنمxD

اریکو زیاد نمیشناسم در نتیجه نو آیدیا
اتفاقا چنلو یکی دیگه از بایسام تو یونیت دریم بید

انسیتی برا من دور و بر یه هفته ممبراش وقت برد موفق باشی پهلوان XD

شیمی دارد من را میخورد-

درکش واقعا سخته...

 

حالا میتونی پی ببری تو لیست نوشتن خوبی^-^

یا خداقل لیست پیشنهادات؟..

شیمی را پاس بدارید عشق است 
البته یسری درساش میتونه حوصله سر بر باشه ولی خب زیباست بیشترش

شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۴۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥

منم از موقعی که برنامه رقابت پسرا برا دبیو منتشر شد فنون بودم ولی متاسفانه اصلا نفهمیدم که پست عکس داره😂😂😂

لایف ایز سخت 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۴۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جرررر😂😂😂

باید بری یه نگاه دیگه به پلی لیستت بکنی 😂🤎

اره ترکیبی یه لیست جدید بنویسم ازش

اخه ببین من از تابستون تا الان درگیرمXD

اول ۱۲۷ رو سناختم بعد دریم و بعد وی وی رو...

و اینونه شد که شوتارو و سونگچانو کم و بیس میشناسم"-"...

خب پس میشناسی که بیشترشو 
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۴۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

سو سخت... 

متان چی هست؟"|

CH4
ساده ترین نوع آلکان 

کرمم گرفته دوباره قالبو عوض کنم قهوه ای بزارم 

سه تا قالب قهوه ای و بازم دلم میخواد یه دونه جدید درست کنم 

عمو میشناسم ولی کلا از هر گروهی از یه عضو تکی عکس بدی بگی میدونی کیه نصف ایدلارو نام میبرم ولی اخرش اون فرد حتی جزو نام برده ها  نیستXD

آووو خب الان باز منطقی تره XD
نه من فک کنم اگر بشناسم بتونم تک تک تشخیص بدم مگه اینکه دیگه خیییلیی شبی هم باشن...

همین الان پی بردم چنگده اریک زیباست...

یعنی میگی الان باید برم رو ۱۰ تا از ۲۰ تا گروهایی که فنشونم دوباره کار کنم؟xDㅠㅠ

نه اگر به خودت اطمینان داری که خب برا چی بری همچین کاری کنیXD
اذیت نکن خودتو 

میرم عکسای پستای قبلیتو دان کنمXD

زیادنا..
ولی هرگونه تمایل داریXD

نه جدا سونتین و د بویز و ان سی تیو بید ار کنمxD

در کنار پنتاگون و سوپر جونیور-

توی انسیتیو سونتین میتونم کمک برسونم 
برای پنتاگونم به سوی هستی راهنماییت میکنم 

فکر کنم یکی از فیلمای دی او رو تو تبلویزیون دارن پخش میکننXDD

ذوق*بینهایت

ولی من کل صبح رو منتظر بودم تو و هستی انلاین شید :)))

و مایی که اینجا بودیم 
و هستی ای که تلش باز نمیشه
و منی که بعد کلاسام تا الان بازی بودمXD
الان میام ببینم چیا گفتین 

تری بهترینه چون بهم کردیت میده

دست دوستی*

استارت سریال friends رو زدم و میدونم که امکان داره رو نمره هام تاثیر زیبا بزاره ولی اهمیت نمیدم 

 

تبنرمینثمبمب فرندزززز:)))))من یه هودیشو دارم~خیلی دوسش دارم ولی نازکه نمیشه زمستون پوشیدشششش😭😭😭

یسری یادمه چنتا دفتر بود با نقاشیای فرندز خیلی خوشگل بود خیلی احتیاج داشتم بخرمش
الان که دارم به هودیم فک میکنم میبینم واقعا لازم دارم یکی منمممم

۵. کدوم کتابششششش

خورشید رو به غروب

چه حس کیوتی داشت اومدم دیدم پست گذاشتی

D:
شماهام بزارین بیام گلبارون کنم یکم زیر پستاتون 

پست گذاشتممم

اتفاقا تا جوابت دیدم زدم رو ستاره ها دیدم اومدم گل باران کنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan