short daily dab dab dab

من آمده ام وای وای.

های ، در شمال به سر میبریم. دیشب ساعت 9 اینا راه افتادیم و دور و بر 2 اینام رسیدیم و الانم در خدمت شما هستم. با خودم یه عالم کتاب تست آوردم ولی هم خودم هم تمامی دانش آموزان عزیز ایرانی میدونن که قرار نیست بیشتر از 10 تا دونه بزنم از کلش روهم XD

این چند هفتم به خاطر اینکه تا 8 اینا مدرسه ایم و من بعدش که میرسیدم خونه جون نداشتم نشد بیام پست بزارم ولی خب الان آخر هفتس و im here :D

چیز زیادی برای تعریف کردن از این مدت ندارم جز اینکه نزدیک بود این هفته اخراج بشم XD

البته نه از مدرسه ها...فقط از اردو مطالعاتیش

داستان از این قراره که تایم بین تعطیلی مدرسه و شروع اردو مطالعاتی دور و بر یک ربعه و منو دوستم پاشدیم رفتیم قهوه بگیریم زنده بمونیم...ولی خب مدرسه چنین اجازه ای نمیده میگه اره قهوه فروشی با اینکه دوتا ساختمون اون ور تره ولی ممکنه بلا سرتون بیاد و اینا ://///////

خب پدرسگ دوتا ساختمون اون ور ترهههه ای لجن بگیره در مدرستونننننوو... به من چه این همه پول میگیرین هنوز بوفه مدرسه رو نساختین

خلاصه که اهمیتی ندادیم و رفتیم ولی خب مچمون گرفته شد و نزدیک بود اخراج بشیم ولی نشدیم (وقتی تاحالا خراب کاری نکردی نمره هاتم خوبه پارتی داری به روایت تصویر)

و به روزهای های 8 شبیم ادامه دادم تا الان

کل امروزی که اینجا بودیمو تا الان نشستم بازی کردم و باید بگم دلم برای اینکه این طوری بیفتم رو بازی تنگ شده بود جدی. به میزان زیادی چسبید. اگر هوا خوب بود الان پامیشدم میرفتم استخر ولی انقد سرده که نمیشه...شاید فردا رفتم 

اره خلاصه....چیز زیادی برای گفتن نبود صرفا اومدم بگم که آهای مردم من هنوز زنده ام

بیاین صوبت کنیم D:

  • Tree tanbal 🦥🥥

we goin faster

neverland my love 

i met the devil by the window 

Traded my life

.

هلو
چخبرا کالیستا 

برای استراحت از پستم اومدم اینجا سلااام.

خوش آمدییی

به من چه این همه پول میگیرین هنوز بوفه مدرسه رو نساختین

ببین.... ما کلی زار زدیم به مدرسه بوفه بزنین و اینا بعد یه مدت زدن الان مسئولای بوفه‌مون گفتن که سود نداره و امکانات اینجا کمه و از یکشنبه دوباره بوفه نداریم.:)))

وای اینا درده 
بابا ماهارو چاپیدن لعنتیا
بعد تازه دو هفته پیش شرو کردن بوفه ساختن 
و واقعا اگر مثل مال شماها بشه داستانش خودم مدرسه رو اتیش میزنم 

(وقتی تاحالا خراب کاری نکردی نمره هاتم خوبه پارتی داری به روایت تصویر)

دقیقا یکی از دوستای یازدهمی من هم موهاشو رنگ کرده هم لاک میزنه ولی نمراتش خوبه و نمره انضباطیشو هیچکاری نمی‌کنن.xDTT

پارتی به روایت سخن واقعا همین میشه XD

مدرسه خودمونو که نمیتونم آتیش بزنم ولی منم میام مدرسه شمارو آتیش بزنیم.xDTT

بیا همراهیم کن هرچی بیشتر بهتر XD

یههههه بریم آتیش بازی.XD

چهارشنبه سوری بریم این طوری نمیتونن چیزی بگن 
مخفیانه وارد و خارج میشیم ایزی

هوی اون دو نفر دیگه ای که توی وبین. 

پاسخگو باشین

نقشه بی نقصیه.

ایزی پیزی لمون اسکوییزی تامام تامام.xD

این جمله هه رو هم میریم اسپری میکنیم رو در و دیواراش XD

ترنم اونیییییی

بلیییییییییییی

هه هه ما نه تنها بوفه مجهز داریم( حالا باشه یخچالش کوچیکه شیرکاکائو ها زود تموم میشن) بلکه آب جوش رایگان(😭😂) داریم و چند وقت یبار برنامه کیک و اش و جایی و نسکافه و این چیزا بچه ها میزارن(که پول جمع کنن بدن خیریه) و با اینکه زنگ ناهار نداریم ولی توی مدرسه ناهار هم میدن گاهی🦦

بابا من آشو اینام حتی نمیخوام ولله یه دوتا قهوه نسکافه کافیه XDD
خیلی خرشانسین راضی باش 

بماند که در مقابل مدرسه قبلی بوفه این مدرسه هییییییچ گوهی نداره 

دیگه خودت موقعیت سنجی کن بوفه اون ور چی بوده😭😂 اول سال میرفتیم اون ور بستنی میگرفتیم

اونجا یه پا کافه ۴ ۵ ستاره اینا بوده دیگه فک کنم

خیلی بینام و نشانی

داوشمی
راستی شمالیم ویپام کار نمیکنه نمیتونم بیام تله اینجا در خدمتم

اگه نزدیک بودی واست قهوه میفرستادم داش ولی نیستی.هعی

لایف ایز نات کنچانا

یه روز باید واستون قهوه درست کنم. 

تازه میذارم میزان شات قهوه و میزان شیرش رو هم خودتون انتخاب کنید

🤝🤝
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۰۱ , ۱۹:۳۲ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

Hiiiii

هلوووو

تریXD به خدا یه تیکه موزی.

همچنان داوشمی

مدرسه ما نیز هنوز بوفه اش رو هندل نکرده...من خودم کافی میبرم.

ما قهوه هامون ته کشیده 
صبام کافه ایا بستن

XD اسپرسو میبرم شیر هم که معمولا میبرم تو‌ مدرسه قاطی میکنم خیلی فرش مینوشم. هه

هئیب

راستی خودت چرا قهوه نمیبری خب..تا هشت شب واقعا بدون قهوه چطوری میشه زنده موند 

به سختی 
بابا این قهوه اماده ها مزه گو میده

امروز صبح من ناهار درست کردم و نمیتونی تصور کنی که چقد توی غذا پنیر ریختم..........XDDDDDDDDDDDD 

پنیر دوستتت
چی درست کردی

اره بابا همه چی داشت تازه کیفیت غذاش انقدر خوب بود😭😂

ولی من اگر روزی روزگاری پولدار شدم یه دونه از ایت مدرسا اد مززنم جدی

بوفه مدرسه ما کاپوچینو داره.✨✨✨

از این زندگی داره هر لحظه بیشتر بدم میاددد
ما لعنتیا هنوز خود بوفه رو نداریممممممممممم
خراباااااااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan