tari in the building part 4

dub dub dub dub 

i am back with another post :D

1- در ماه امتحانات به سر میبریم و اگر همین طوری پیش بره باید به فکر خرما و شیرینی مراسم ختمم باشین

2- در حال خوردن قهوه هستم چون احتمال بالا باید تا 2 یا 3 صبح بیدار باشم ریاضی سگ بزنم و سگ توش و خلاصه اره 

3- الان داشتم به پرسون میگفتم که جمین به جز وقتایی که کنار جنوعه خیلیییی کاراکتر تاپی داره و اگر این استدلال رو رد کنین با چتر میام سراغتون

4- کتاب جدید خریدم و میخوام به معرفی بپردازم. اسمش جنگ چهره زنانه ندارد بیدش بعد خیلییی خوبه تا اینجایی که خوندم و اره پیشنهاد میکنم 

5- دیگه تا 7 شب تو مدرسه موندن هم جوابگو نیست XDD فقط کافیه منو تبسم (دوستم) بیفتیم به جون هم دیگه عمرا بشه درس خوند مثل ادم. مدرسه باید خداروشکر کنه که اون ریاضیه من تجربی وگرنه تو یه کلاس بودن میتونست برامون پرونده اخراج درست کنهXD

6- پیشنهادی شماره دو سریال the last of us که از رو بازیه ساختنه اگر حالت survival اینا دوست دارین خیلیییی پیشنهاد میکنم این یه موردو

7- دوباره رو اهنگای DAY6 کراش زدم....به خصوص i need somebody و اره برین سراغش 

8- اون روز داشتم عکسایی که از دوستام داشتم تو گالریمو براشون میفرستادم بعد هرچی سم داشتم میفرستادم این طوری بودن که ودف اینارو از کجا دارییییXD منم این طوری بودم که اره قدرت گالری منو دست کم نگیرین اینجا عکسای سم سه سالتون خوابیده و خلاصه که اخاذی کردم مولایی XD

 

+بفرمایید در کامنتا به صحبت بپردازیم

  • Tree tanbal 🦥🥥

برنده جایزه داره 

عکس پست کیه 

دوتایی سوار ابرا شدیم یه روزیو 

ولی حالا تو دوست نداری بمونیو 

وای خوشحالم تو روزت خوب بود:::""""))))

چرا برا تو بد بود؟ بیا باهم صوحبت کنیم یادت بره
هستی اگر میتونی حرف بزنی بگم به بچه ها بیان اینجا؟

اگر نتونم پرسون و ترنم شیپ کنم ترنم و تبسم شیپ می‌کنم چون اسمشون خیلی بهم میاد.

XD
ببین 6 ساله داریم عذاب میکشیم چون اسمامون شبیه همیشه تو کلاسا منو اینو قاطی صدا میزنن

عکس جنو؟

جمین؟

یونجون؟

اگر منظورت عکس پسته که گزینه هیچکدام برای راند بعدی تلاش کن 

منث که جز یونجون هیچکدوم از کسایی که نام بردمو نمی‌شناسم:

ببین همین که از تو پست داشتی تلاش میکردی رمز پیدا کنی نشانه از هوشت میده خوشم اومد XD

عکس وایب تن میده.

nope 
گزینه بعد؟

عه بچه ها تو خود عکس راهنمایی هست از اینکه تو کدوم گروهه

پستش کردم

نه نمیتونم امروز:"
پنجشنبه هستم ولیD:

 

عام...

وابساذسنشپشجپسس وایسا فهمیدمممم بذا چکش کنم ببینم همونههه

عه خب پس الان میرم میزنم بر بدن پستو 
حله پنجشنبه پست بزار نذاشتی خودم یه چیزی میزارم 

بچ فقط یه نیمچه اسم تور مشخصه حرف نزن😭😂

نیکیه 
اون نیمچه اسمه برا کنسرت منیفیستوشونه XD

نه همون نیست کلا عکسه فرق داشت

نمیدانممم

عه

من خیلی وقته آن استن کردم برا همین نمیدونستم اصن😭😂

لایف ایز نات اوکی اد نامرد ولی از طرفی ایتس اوکی NP
لت می گیو یو عه جایزه همچنین

شیان، هوانوونگ، راون؟

عه...😭😂

سخت بود قبول دارم XD
ولی به دلیل تلاشات برات یه عدد جایزه در نظر میگیرم واسا پینترستم بیاد بالا 

یوهووو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan