Daily Or Not?

سلام بچه ها چخبر چطورین

یه چند وقتی میشه مگه نه؟ اومدم یکم خاک جمع کنم...احتمالا این پسته حالت دیلی داشته باشه ولی خب مثل بیشتر پستای دیگه ماهانس با اسم دیلی XD

بگذریم...تعطیلات چطور بود؟ ما فکر کنم دور و برای سوم اینا بود که رفتیم شمال.

روتینم با زمانی که تو تهران بودیم فرق زیادی نکرده بود ولی خب حال و هوام عوض شد خودش خیلی چیز خوبیه. با جرعت میتونم بگم تو اون 8 9 روزی که اونجا بودیم یه بارم نشد زودتر از 3 بخوابم XD رسما خودمو خفه کردم و واقعا چسبید اهمیتی نمیدم به بقیش نمیدم.

اخرین بار که این طوری شده بود تابستون راهنمایی قبل این بود که برم 10 ام ، بعد این طوری بود که اگر من یه بار زودتر از 12 بیدار میشدم میگفتن دنیا داره تموم میشه XD

خلاصه که اره خوش گذشت و امیدوارم به شماهام خوش گذشته باشه و چیزایی مثل تکلیف عید و این داستانا عیدتونو خراب نکرده باشه...من با اینکه همچین چیزی داشتم نزاشتم عیدمو خراب کنه. نمیگم حل نکردما ، نه اتفاقا حل کردم فرستادم ولی خب نزاشتم خیلی رو اعصابم را بره. دیگه ادم عادت میکنه از یه جایی به بعد XD

بعدشم که دیگه اومدیم خونه و یه روز استراحت و جمع و جور کردنو اماده شدن برا مدرسه. این وسطا یه سرمایی هم خوردم که هنوز دارم زجرشو میکشم ولی فاقد اهمیته چون مریضی سختی نیست...دلیل مریضی چیزیه که فشاریم میکنه. منه بیچاره کار خاصی نکردم ولی خواهر عزیزم شمال که بودیم از خود صب تا شب بیرون داشت بدو بدو میکرد و سرما خورد و همه رو سرما داد و اره...اگر حداقل دلیل سرماخوردگیم خودم بودم کمتر زجر میکشیدم به خدا چه وضعشه....امیدوارم تا فردا خوب بشم دلم برا قهوه تنگ شده 

با اینکه دو سه هفته اینا میگذره از اخرین پستی که گذاشتم باز چیز زیادی برای گفتن نداشتم ولی خب گفتم بیام یه گردگیری کوچیکی بکنم.

بعد اینکه اینو پست کردم همزمان که باهاتون زیر پست حرف میزنم به ستاره هام نگاه میکنم پستاتون رو میخونم...فک کنم جدی جدی دیگه وقتش شده 30 تا ستاره رو خاموش کنم

  • Tree tanbal 🦥🥥

فک نمیکردم عکس پست انقد به قالب بشینه پشمام

اگر این جوری که نشستم دارم فصل پشت فصل سریالارو تموم میکنم روی یاد گرفتن یه مهارت وقت و تمرکز میزاشتم تا الان استادش شده بودم XD

جوری که از این موضوع پریدم به اون موضوع چیز جدیدیه که داره برام اتفاق میفته یا قبلا هم همچین چیزی دیدین؟ XD

خیلی زیاد قشنگه عکسه پست

قطع به یقین 
هیچکس توانایی تکذیب نداره

Tree in the building 

تاری این ده بلدینگگگگ

به امید روزی که نپرسم کاور پست کیه..

جون سونیتین؟

XD
اره جونه درست گفتی 
نایس نایس

خیلی عجیب میشه یهویی شروع به عر زدن براش کنم؟

اصلا عجیب نیست 
حتی همراهیتم میکنم

بایست تو سونتین کیه؟ㅠㅠ

+تو ان سی تی کیارو شیپ میکنی؟:"

ونوو و دی ایت 
+ لیست بالایی دارم XD ولی از همه بیشتر جنو و جمین 

جون و دی ایت و جاشوا و هوشی و...ㅠㅠ

+تن و یانگ یانگ شیپ میکنم ...خیلی خرنㅜㅠ

ام وی مارک یک یاعت پیش منتشر شدهههㅠㅠ

وای کانسپتش>>>>>

اگر که اطلاعی نداری باید بگم اهنگش راجب اون تخم مرغاییه که نتونست درست کنه و اون اشپزه به انسیتیزنه گفته دوست پسرتو عوض کن:::)))

میمسحیمنین راجب بزرگ ترین میمش اهنگ داده بیروننیمیxDㅠㅠ

واقعا تو سونتین بایس انتخاب کردن سخته درک میکنم XD
+تن و یانگ یانگو من به صورت پدر فرزندی شیپ میکنم خیلی خوبن لعنتیا XD
اره منم دیدمش بیتشو خیلی دوس داشتم 
پشمام نمیدونستم سر اون میمسسسس وایییXDDDD

وایی معنی اهنگششسمیمیㅠㅠ

تازه دیشب دینو هم اضافه شد^-^

من چرا حتی یه ذره هم دید پدر فرزندی بتشون ندارم...XDDD

بچم ام ویو تو ۲۴ ساعت ضبط کرده:))

انگاری دوست یکی از فنا تو پشت صحنه کار میکرده و میگه قرار بوده که کارای ام وی و اینا تو دو روز انجام بشه ولی بعدا کردن تو یه روز

و از ساعت ۶ صبح تا ۶ صبح روز بعد مشغول فیلم برداری بودن

حالا فکر کن ایدلا بخاطر اینکه صورتشون پف نکنه از چند ساعت قبل فیلمبردری نمیخوابم^-^

مارک هم که تو تور کنسرت دریمه...::)))

یانگ یانگ بهم وایب بچه شیطون خانواده رو میده همیشه نمد 
پشمام عذابه که خب این طوری 24 ساعت نخوابی شت

بر عکست هندری بهم این وایبو میدهxD

وای اره هندریم بدجور همچین وایبی میده 
بایست تو انسیتی که حالا

تو ویشن یانگ بانگ

تو 127 جونگوو

تو دریم چنلو

چنلو و یانگ یانگ به طرز عجیبی دلبری میکنن ولی از طرف دیگه اعضای دیگه هم هستنㅠㅠ

مثلاهمین هندری و جهیون هچان و مارک و... 

تو انسیتی هم بایس داشتن سخته
کلا همه چی سخته بابا
زندگی نامرده 

دوتا از بزگترین گشادیام انسیتیزن و کارات سدن بود ولی الان به خودم افتخار میکنم فنشون شدمxD

یبار اون اوایل که داشتم کیپاپر پیسدم و تازه اسم ان سی تیو شنیده بودم تو پینترست اسمشونو سرچ کردم دیدم یکی از یکی کراش تره و اینطوری بودم خدا به فناشون صبر بده چطوری میتونن بیست و سه نفرو همدل کنن...

من سر انسیتی خیلی سرویس شدم ولی بالاخره تونستم XD
23 نفر به کنار امسال یا سال دیگه قراره بیشترم بشننن
من فشارم قراره خیلی زیاد بیفته 
البته که بعدشون دیگه کس دیگه ای اضافه نمیشه فک کنم 3 تا اضافه بشن

++++++

بیوگرافیشونو میخونم از ۱۰۰ تا کامنت ۹۹ تاشون ریخت هبودن سر اون یه نفری که میگفت جقدر شناختشون سخته و میگفت من تو یه روز کلشونو سناختم"-"

منیکه مات و مبهوت داشتپ کامنتارو میخونم وشیش ماه درگیر بودم:

 

عوم سنیده بودم یونیت جدید...XDD

یعنی تعداد رو 24 نفر میمونه؟

اره دیگه هرچن نفر اضافه بشن دیگه اخرین باره خدا بخواد
برا من فک کنم یه هفته طول کشید البته که یسریارو از قبل میشناختم

 

26نفر*

 

بایس خوتد کیه؟

یکیش جنو رو میدونم

همیشه این سوال یه سوال سخت باقی میمونه ولی XD
جنو و شیائوجون و یوتا و لوکاس و چنلو به خصوص اون اوایل یه معنای دیگه ای داشتن برام اصا

اگر اس ام نوه های پسرارم میبینیم...

من تازه یونیتای ان سی تیو درک کرده بودم باز اس ام گند زد توس:::)

سال پیش بود فکرک ن مگفتن که اس ام تو اینور اسیا میخواد شعبه بزنه و یونیت سعودی اضافه کنه و اینا

بعد الان خوندم اعضا دیگه اضافه نمیشن و مثل یونیت دوجه جونگ با همون اعضا یونیت جدید میاد...

یا امام زمان یونیت سعودییییXDDDDD

یوتا اولین کراشم بود")

شیائوجون هم دوست دارم خیلی خرهㅠㅠㅜㅜ

کلا هشون حقن 

نشنیده بودی یونیت سعودی رو؟xD

 

+پشت ساختمون اسم ام یه فروشگاه چیز شده که وسیله های ان سی تی و از این چیزا میفروشه -نگاه پیکنم دقیق بهت میگم- و اس ام هم تاییدش کرده:").. مایی که قراره فقط نگاه کنیم*

بار اوله دارم میشنوم و صادقانه پشمام 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan