« doom at your service ، و زجر های بی پایان کیدراما ها XD »

 

 

امروز داشتم قسمت 12 سریال doom at your service رو میدیدم . چرا این طوری تموم شد خدایی TT . بعد حالا همه اینا به کنار ، آنچه خواهید دید قسمت 13 جدا . به خدا الان اگر تو قسمت بعدی چیز شه من لب تاپو میشکونم به معنای واقعی . (نمیتونم بگم چی میشه ممکنه برا بعضیا اسپویل شه پس به جاش گفتم چیز @-@ ) اخه چرا انقد این سریالای کره ای ادمو اذیت میککنننن TT . یا ادمو تو دو راهی میندازن ک بخوای تصمیم بگیری کدوم کاپلو بیشتر دوست داری ، یا این طوری با پیچ و خمای داستان ادمو جون به لب میکنن 

سوال : سر کدوم سریال بیشتر از بقیه دیوونه شدین ؟

پی نوشت : هستی و پرسون آن نبودن درباره اینکه چجوری برا پست عکس بزارم توضی بدن وگرنه یه عکس نابی برای این داشتم XD

پی نوشت 2 : اوکیش کردم  تشکر واسه کمکا @-@

  • Tree tanbal 🦥🥥
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ , ۲۱:۰۰ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

فرستتتتتتتت

ناایسس XD 
لعنتی چرا تو واتس نیستی عکس نابی بود میخواستم بزارم حیف شد XD
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ , ۲۱:۰۲ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من سر پنت هاوسT-T

سوال داره اصن؟

+برا عکس رو اون آیکن گوگوله که دوتا کوهه با یه خورشید بزنxD

توضیح نایسی بود اوکیش کردم 
از میمای توییترم استفاده کردم XD

ببین عکسو تو ی جا آپلود کن لینکشو کپی کن بیا رو اون آیکنه بزن ک عکس کوه و خورشیده لینکشو پیست کن بزن رو پذیرش تامامممم

ممنون اوکیش کردم (^-^) 
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ , ۲۲:۰۲ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

ینی فقط اون تیکه آخرشو که تاک زنگ زد به میول مانگ بعد این اومد گفت تو کی ای اینم پرسید تو کی ای ؟ ://

اه من نمیدونم چرا وقتی میدونم اینقدر اعصاب خورد کنه باز میبینم :"|

برای کاپل دوم من میگم به سرپرسته میرسه هرچند لی هیون گناه داره ولی چ میشه کرد ×__× 

هم برا اون موقع که داشت به داداش تاک توضیح میداد و این گفت میخوای بکشیش ینی دوسش داری هم کلا ری اکتاش به حرفاش و حالتاش بعد اینکه میبینتش.. کاملا مشخصه عاشقش شده.. بماند که کیه که این کراشو ببینه و عاشق نشه *-* اعتراف میکنم اون اوایل فکر میکردم سرپرست چا از تاک خوشش اومده

عاا دیگه چه درامایی میبینی ؟

+ خوش اومدی..اخ من تا همین الان که میخواستم بفرستم یادم نبود جدیدی بیام خوش آمد بگم T-T 

وای ینی خیلی تهش با انچه خواهید دیدش طوفانی بود 
برای کاپل دوم من فقط دار خدا خدا میکنم بره با سرپرست چا ، انقد توی کیدارما ها سر اینکه اون کاپلی که دوس دارم به هم نمیرسن ضربه خوردم اصا یه وضعیتی شدم XD
منم به این فک کرده بودم که اینم از این دراما های عشق مثلثی با سرپرسته باشه ولی سر کاپل دوم این بلارو اوردن XD
ممنون واسه خوش آمد گویی 3>

...... نههههه اخه چرا من باید نفر چهارم باشم ؟ این چه زندگی کوفتی ایه ؟ کاففف :"))) 

 

عیب نداره بیرون بودی دیگا XD 

خداروشکر با آرامش و خوشبختی تموم شد

دیگه نیازی نیست خیلی حرص بخورم

ولی خیلی حیف شد که میول مانگ بهتره بگم سارام اسان شد:(

اما در کل بهترین فیلم کیدراما از نظر من بود^^

اره پایان آرامش بخشی بود 
ولی دلم تنگ میشه سر اینکه تموم شد XD
توی لیست بهترینام رفت 

راستی سلام

من یسنام 13 ساله

خوشبختم:)

های منم خوشبختم :)

جوابی ندارم شبخوش🐤

ولی فردا لیست نظرات رو جر میدم😂

 

همین طوریش زیر هرکدوم یه چی نوشتی بسته XD

تا نظرات رو پاره نکنم آروم نمیگیگرم😃✊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan